Avatar billede magerbo Nybegynder
21. marts 2002 - 16:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man få info om brugerens krypterings-grad

Jeg har brug for at checke om en bruger af min webside anvender 40 bit eller 128 bit kryptering.
Hvordan kan jeg få den information ?
Avatar billede disky Nybegynder
18. april 2002 - 15:41 #1
Hvis du vil checke det fra server siden er der ingen mulighed for dette.

Du kan måske ved hjælp af et javascript som poster noget retur til serveren, er dog ikke sikker
Avatar billede disky Nybegynder
03. maj 2002 - 15:26 #2
magerbo:

Fået svar nok ?
Avatar billede magerbo Nybegynder
29. august 2002 - 08:09 #3
Tjaaa det var vist som vi regnede med...Nå men opgaven gik videre til en anden i huset, undskyld jeg ikke har fået checket svar...Du får mine points.
Avatar billede disky Nybegynder
29. august 2002 - 08:17 #4
mange tak :)

Surt opgaven gik videre.