Avatar billede zion Juniormester
20. marts 2002 - 21:06 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

komprimering og deling af filer

Hej er der nogen der ved hvordan man komprimerer en fil på ca 730 MB til 700Mb jeg har prøvet at bruge winace. Filen er en divx fil som jeg gerne vil brænde ud på en cd, men den fylder for meget. Hvis det ikke kan lade sig gøre at komprimere en divx fil mere, kan man så opdele den i 2 istedet? og hvordan?
Avatar billede pingeling1000 Nybegynder
20. marts 2002 - 21:11 #1
Der findes adskellige tools på nettet til at splitte divx filer op med.

Du kunne jo også prøve at brænde med "DiskAtOnce" opsætning. Det giver mulighed for at brænde op til 45 meg mere på en 80 min. cd.
Avatar billede double-g Juniormester
20. marts 2002 - 21:19 #2
DivX er komprimeret, så det er umuligt at klemme den mere sammen, men du kan dele den
http://www.divxit.dk/artikler.php?artikel=27&kategori=Andre
Avatar billede osaka_san Nybegynder
20. marts 2002 - 21:27 #3
Double-g> Det er vel ikke umuligt ? ;-) - kræver bare at du finder på en bedre komprimerings algoritme eller metode :D

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. marts 2002 - 21:36 #4
Har du pakket den med DivX v.5.0 pro?

Link: http://www.divx.com/divx/

/per
Avatar billede zion Juniormester
20. marts 2002 - 22:00 #5
Double --> Det program du linker til kan det også bruges til Mpeg  filer ?
Avatar billede zion Juniormester
20. marts 2002 - 22:00 #6
Eller kender du også et der ?
Avatar billede double-g Juniormester
20. marts 2002 - 22:28 #7
VirtualDub kan sagtens åbne *.mpeg filer, men når du gemmer dem, bliver de konverteret til *.avi
Avatar billede zion Juniormester
21. marts 2002 - 07:45 #8
Kender du et program der kan dele mpeg filer og gemme dem som mpeg filer ?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. marts 2002 - 09:38 #9
Du kan anvende FlaskMPEG til opsplitning af mpeg filer.

/per
Avatar billede double-g Juniormester
21. marts 2002 - 11:44 #10
Jeg er enig med /Per i at FlaskMPEG kan bruges
http://go.to/flaskmpeg