Avatar billede Slettet bruger
16. juni 1999 - 17:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Virus kategori!

Der burde laves en virus kategori, hvor man kunne advare andre - og stille spørgsmål selv...
Avatar billede jangrimsp Nybegynder
16. juni 1999 - 18:03 #1
Ja Hvorfor ikki det!

Jeg nan nu to gange, fået en Virur fil.
med navn: Happy99,exe
Men også en Advrsel, om ikke at åbne den.
mvh
Avatar billede sirius Nybegynder
16. juni 1999 - 18:16 #2
Hmm
så er der jo også os der har NAV 5.0 og live updated det så finder den næsten alt....
Avatar billede jangrimsp Nybegynder
16. juni 1999 - 19:02 #3
Haj sirius
Hvad, jeg ved ikke, hvad du siger om,
NAV 5.0 og live updated
Avatar billede sirius Nybegynder
16. juni 1999 - 21:19 #4
Norton Antivirus 5.0 og opdatere det over internettet så man er beskyttet mod de nyeste virusser....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
16. juni 1999 - 22:17 #5
hvis den havde været der for 2 mdr siden havde jeg nok haft lidt flere data på min HD og lidt flere penge og lidt færre besøg i EDB-butikker...
Avatar billede jangrimsp Nybegynder
16. juni 1999 - 23:27 #6
Ja nu har jeg både fundet ud, at mine
wondovs\system filer var ændret!
Men fant også med Søg filer,'virus'
3 Svensk Mail, som Hvordan man ændrer
det, alså vis man finder, SKA.EXE og SKA.DLL så har man fået Virus,
også WSOCK32.DLL, de 3 filer skal slættes, og filen WSOCK32.SKA den skal
omdøbes til WSOCK32.DLL
det har jeg alså gjort,
men det skal gøres i DOS
Avatar billede jumper Nybegynder
17. juni 1999 - 16:36 #7
Jeg synes ikke om idéen med en virus kategori.

Ihvertfald ikke til at advare andre om vira!

Der er i forvejen for mange emails der bliver sendt rundt med en besked ala "Lad være med at åbne en email, hvis subject er blabla"

Ingen af dem er særligt seriøse, og det er blot typisk paniksyndrom.

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
18. juni 1999 - 12:35 #8
jeg tror vi er lidt klogere her inde end dem der forwarder de der mails

jeg synes det ville have været kanon hvis en eller anden havde fortalt mig at CIH gik amokk, i weekenden før den gik amokk