Avatar billede kimallan Nybegynder
18. marts 2002 - 14:35 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Domain liste

Hej..
Jeg fik en "god" idé.
Et sted hvor man kan sælge/købe/bytte domainer.

Jeg søger et system der indeholder:
- Top 10 over de domainer der bliver set mest på
- Top 10 over de nyeste domainer (Som er registeret i vores system)
- Egen bruger (Hvor det er muligt at ændre i prisen på et domaine, sætte flere domainer til salg osv.)
- Søge efter domainer f.eks. find alle der indeholder noget med "tele" så skal den f.eks. finde alt der indeholder, ( tele"fon"  ) ( "ny"tele"fon" ).

Det skal være i php, mysql evt. javascript og html

Designet er lige meget, bare så det er let at redigere i.

Jeg har sq ikke rigtig tid selv, da jeg er ved at lave en side til et diskotek..

Men er du selv interesseret i at være med så skriv.

Jeg vil også gerne vide hvor meget det koster at kunne oprette domainer.. F.eks. som dht.dk osv..??
Avatar billede phrozia Juniormester
18. marts 2002 - 14:37 #1
Designet er lige meget?? er du tosset??
Avatar billede luxman Nybegynder
18. marts 2002 - 14:39 #2
hmm... jeg syens faktisk det er en god idé men hvis du selv er ved et andet site så har du jo ikke tid til at gøre noget ved det her...
men jeg vil sa gerne være med...

Men kontakt mig på

Henrik@Cd-City.dk

// Henrik Henneberg
Avatar billede kimallan Nybegynder
18. marts 2002 - 14:43 #3
Jeg kan nemlig lave designet meget hurtigt selv..
Jeg er færdig med det andet senest fredag..
Avatar billede professoren Nybegynder
18. marts 2002 - 14:45 #4
der findes allerede steder hvor man kan købe domæner, der allerede er registreret....og endda auktioner over domæner...
Avatar billede kimallan Nybegynder
18. marts 2002 - 14:46 #5
Ja men det koster for det meste penge.. Jeg har prøvet det, så kom der sq en regning et par dage efter på 249,- for 1 måned..
Avatar billede tipsen Nybegynder
18. marts 2002 - 18:33 #6
Du kan ansøge om at blive registrator hos dk-hostmaster - der er nogle specifikke krav, som du kan læse mere om på:

http://www.dk-hostmaster.dk/faq1.shtml#cen3

Held og lykke med projektet.
Avatar billede kimallan Nybegynder
18. marts 2002 - 18:44 #7
Mange tak :-)
Avatar billede kimallan Nybegynder
18. marts 2002 - 18:49 #8
Jeg tror at jeg laver en aftale med et hoster firma. Så jeg får nogle % af de domainer de sælger via os..
Avatar billede kimallan Nybegynder
19. marts 2002 - 12:59 #9
d