Avatar billede 104 Nybegynder
17. marts 2002 - 22:40 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Kan ideén bruges???

Hej

Jeg vil høre om i tror at den ide jeg har fremlagt på min hjemmeside kan bruges? eller om den er for langt ude?

Hjemmeside: www.mdz.subnet.dk
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
17. marts 2002 - 22:42 #1
Der er jo intet på!?!? Kun noget med at du vil ha' penge for at lave en rigtig hjemmeside??
Hvis du tænker på domæne osv. - www.cliche.dk
Avatar billede 104 Nybegynder
17. marts 2002 - 22:44 #2
Det jeg mener er om den ide, med at modtage pengene på den måde kan bruges til at bygge en hjemmeside op på efter brugernes ideér?
Avatar billede martinhrj Nybegynder
17. marts 2002 - 22:44 #3
Der skal da forhåbentlig udbygges en hjemmeside, som en start. Det første problem bliver så at få den kendt i den hvide verden! Derefter kan man begynde på sådan nogle spisfindigheder! Men der skal i hvert fald mere til!
Avatar billede snigermunken Nybegynder
17. marts 2002 - 22:45 #4
for langt ude, hvorfor skulle jeg give dig mit mobil nr, for at få en side jeg ikke engang aner hvad kommer til at handle om.
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
17. marts 2002 - 22:46 #5
det kan gøres meget nemmere! Lav en formular hvor de kan skrive ideer i. Og når siden er lavet, så kan du klaske et par reklamer på den.
Så tjener du jo også ved det
Avatar billede 104 Nybegynder
17. marts 2002 - 22:46 #6
snigermunken>> Den kommer jo til at handle om det du vil have?
Avatar billede milo Nybegynder
17. marts 2002 - 22:47 #7
Subnet side, amatøragtigt 1. indtryk, amatøragtigt 2. og 3. indtryk. Ergo, kunne ikke drømme om, hverken at sende jer mit mobil nr eller penge.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
17. marts 2002 - 22:48 #8
jamen hvordan kommer jeg med ideer? du må da lave en formular, men hvad kunne du tænker dig siden handlerde om.

Jeg tvivler på du får særlig mangle tlf. nr ud af det der.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
17. marts 2002 - 22:49 #9
Du giver ikke mig en særlig god grund til at give dig mit tlf. nr.
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
17. marts 2002 - 22:50 #10
Især når det er en SUBNET side......
Jeg ville ikke sende noget som helst
Avatar billede 104 Nybegynder
17. marts 2002 - 22:51 #11
I misforstår jo det hele???

Subnet siden er kun lavet fordi at man jo skal starte et sted, når man ikke lige har pengene til det..også når der kommer nogle penge så kommer den ud på en rigtig server med en rigtig hjemmeside...og der står ikke noget emd at du skal give mig penge...der står at du kun skal give mig dit mobil nr. så du kan modtage en reklame hvor jeg får nogle penge ud af det..også kan jeg derved bygge en hjemmeside som er basret på brugernes ideér :)
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
17. marts 2002 - 22:53 #12
104 -> Istedet for mobil numre, så ta lige et kig på www.danban.dk og www.tradedoubler.com - Så kan du skrive at folk skal klikke på reklamerne.
For personlige numre holder ikke en dart. Især ikke hvis den ligner en amatør side........
Avatar billede snigermunken Nybegynder
17. marts 2002 - 22:54 #13
Ja men stadig, din side er for uproffecionel til nogle gider give dig et tlf. nr

Du side ligner noget der er lavet på 2 min i 97 du må skrive om dine egne ideer, for du kan ikke lave en side om et emne du overhoved ikke har interrese for. At du ligger på en subnet side er jeg nu ligeglad med, men for mig virker det som om du er 15 år og vil havde dit eget domæne og ikke aner hvad din side skal handle om.
Avatar billede 104 Nybegynder
17. marts 2002 - 22:55 #14
bounce2002 >> Kan man tjene penge på det..altså nok til at få en hjemmeside til at køre?
Avatar billede milo Nybegynder
17. marts 2002 - 22:55 #15
104...selvom det kun er starten, så er du *nødt* til at præsentere din idé på en ikke-amatøragtig måde...ellers får du ingen med på legen.
Avatar billede milo Nybegynder
17. marts 2002 - 22:56 #16
104, hvad er det du skal bruge så mange penge til, for at få siden til at køre?????
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
17. marts 2002 - 22:57 #17
104 -> Det kommer selvfølgelig an på hvor mange besøgende du har...
Men alligevel - Ved cliche skal du af med 120kr om året for domæne, 10mb, php,asp,mysql osv. osv. og det har alle sgu råd til
Avatar billede 104 Nybegynder
17. marts 2002 - 22:58 #18
milo >> Jeg skal bruge pengene til at få hjemmeside op at køre
Avatar billede martinhrj Nybegynder
17. marts 2002 - 22:58 #19
Gi nu lige 104 en chance!!! Som han selv skriver er det kun idéen han vil have en feedback på. Ikke hvordan han laver siden. Den side han har lavet her (hvis jeg har forstået det hele) er jo kun for at informere OS om idéen. Og hvis I alle bliver ved med at rakke ned på siden uden at komme med konstruktiv kritik, ser vi da ikke mere til 104. Og som man siger: The more the merrier!
Avatar billede 104 Nybegynder
17. marts 2002 - 22:59 #20
bounce2002 >>> Okay, det vidste jeg så ikke lige at man kunne få det så billigt
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
17. marts 2002 - 22:59 #21
104 -> Men hvis du vil accepteres af reklame firmaerne, så skal du lave det meget bedre end det der. Star f.eks. med at lave skrifttypen om til verdana, eller tahoma.....
Avatar billede 104 Nybegynder
17. marts 2002 - 23:00 #22
martinhrj >>> Ja, du har forstået det helt rigtigt :)
Avatar billede milo Nybegynder
17. marts 2002 - 23:00 #23
104, *HVAD* skal du bruge pengene på? Det koster ikke penge at åbne notepad og begynde at skrive løs...går ud fra det er et privat projekt.
Avatar billede 104 Nybegynder
17. marts 2002 - 23:02 #24
milo >>> Jeg ved jo ikke hvad det kommer til at koste for det som folk vil have, så der vil jeg sige hellere have lidt for meget end for lidt...
Avatar billede 104 Nybegynder
17. marts 2002 - 23:02 #25
bounce2002 >>> Okay, men det er jo bare en info site..
Avatar billede zoidberg Nybegynder
17. marts 2002 - 23:12 #26
bare lige et spørgsmål: hvad hvis du får hundrede henvendelser og alle vil have en side om noget forskelligt?

Desuden tror jeg ikke at du får held med at lave en side hvis du ikke selv brænder for ideen eller ved noget om enmet!
Avatar billede 104 Nybegynder
17. marts 2002 - 23:17 #27
zoidberg >>> Det kan godt være at der er mange der vil noget forskelligt, men så skal man bare se logiken i det, og sætte det sammen så alle de ideér kommer til at passe sammen på en måde..det er ikke særlig svært :) lad os nu sige at der er en der vil have en chat, og en anden vil have sms? så er det jo meget simpelt at du laver begge dele på hjemmesiden :)
Avatar billede snigermunken Nybegynder
17. marts 2002 - 23:23 #28
104-> jeg syntes stadig at du skal skrive hvad du selv havde forstillet dig siden skal handle om, en side med en chat og en sms sender bliver aldrig til noget i dag med mindre du tilbyder noget helt vildt nyt.
Avatar billede 104 Nybegynder
17. marts 2002 - 23:24 #29
snigermunken >>> Det var jo også bare et eksempel...
Avatar billede 104 Nybegynder
17. marts 2002 - 23:27 #30
Er der ikke flere der har noget at sige?
Avatar billede roedz Nybegynder
17. marts 2002 - 23:51 #31
Bounce2002 >> hvor stabil er jeres server?

//Roedz
www.9ia.dk

Sorry 104 med jeg må lige vide det her, for deres priser er sku billige :)
Avatar billede oasen Nybegynder
18. marts 2002 - 02:58 #32
Nu er det ikke for at være pesimistisk og nedværdigende, men jeg tror aldrig nogen sinde du vil komme vide med det projekt. Selv kan jeg ikke se en eneste grund til, at jeg skulle sende dig mit mobilnr., og jeg kunne aldrig drømme om at få reklamer tilsendt som sms. Opfat det ikke negativt - jeg håber da, du får held og lykke med det. Jeg synes bare ikke idéen er god...
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
18. marts 2002 - 07:54 #33
roedz -> De er da meget stabile. Oppetid på 99.7%...
Avatar billede dennism Nybegynder
18. marts 2002 - 07:55 #34
Hmm... Vil det ikke blvie økonomisk svært at lave en reklame fri side? Vi vil miste penge hver måned, og i vil ikke tjene en skid!
Avatar billede startfirma Nybegynder
18. marts 2002 - 08:20 #35
104>

Det kan man ikke leve af, find på en anden idé :) Hvem gider afleverer sit mobilnummer for at få en reklame?  *LOL*

Den eneste måde du kan gøre det på er ved at overbevise mobilkunderne om at de skal modtage reklame fra det. Du må ikke sende reklamerne uopfordret. Det får brugerne jo intet ud af :)))

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede startfirma Nybegynder
18. marts 2002 - 08:23 #36
104>

Til næste gang du kommer med en lys idé så skal:

Du selv få noget ud af det.
Dine partnere skal få noget ud af det.
Dine brugere skal få noget ud af det. Jo mere dine kunder får, des mere besøgt bliver din hjemmeside, og des nemmere har du ved at overbevise markedet om at de skal investerer i dit projekt :)

Held og lykke

Mvh www.startfirma.dk