Avatar billede squadjot Nybegynder
17. marts 2002 - 15:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvordan bruger man en .CUE og og .BIN-fil

hvilket program skal man bruge for at hente data ud af dette ISO format (for det er det vel?)
Avatar billede jow Nybegynder
17. marts 2002 - 15:49 #1
Du gør følgende:
Får fat i programmet Fireburner. Det skal bruge til at brænde .CUE-filen ud på en CD. Når du har fået det, åbner du det, trykker "file" og så "Load tracks"
Nu skal du lokalisere din .CUE fil. Men du kan sikkert ikke finde den... Fortvivl ikke, det er fordi "Files of type" står noget forkert. Den skal du lige rette til "Cuesheets (*.cue) (det er kun den du skal brænde, den åbner automatisk din .BIN)
Når du så har åbnet .CUE'en brænder du den bare, og vupti, så skulle det gerne virke.
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. marts 2002 - 15:54 #2
Nero Burn Rom kan gøre det samme!

Der er en god Wizard i Nero som hjælper dig på vej.
Avatar billede jow Nybegynder
17. marts 2002 - 16:00 #3
Nej, Jeg har selv Nero Burn Rom, og det er IKKE lykkeds mig at brænde en .CUE fil!
Men hvis du vil sparre en, måske flere CD'er, kan du hente det her program, Daemon-tools, der snyder filen. Det opretter et "kunstigt" drev så filen tror at den er blevet brændt... men det er den ikke!
http://www.daemon-tools.com/
Avatar billede prodic Mester
17. marts 2002 - 16:10 #4
Nyere versioner af Nero kan godt brænde Cue/Bin-filer :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. marts 2002 - 16:13 #5
Ingen problemer med Nero 5.5.7.2
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. marts 2002 - 16:23 #6
Avatar billede jakeman Nybegynder
17. marts 2002 - 22:41 #7
Hvis du bare skal "udpakke" dem til harddisken så skal du bruge dette program:

http://www.vcdgear.com/download.html

/Jakeman
Avatar billede jakeman Nybegynder
19. marts 2002 - 15:16 #8
Men det skulle du ikke.... :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. marts 2002 - 15:28 #9
takker for pointene!

www.fotx.net/retaxes