Avatar billede hono Nybegynder
16. marts 2002 - 17:45 Der er 64 kommentarer og
1 løsning

Ændre opløsning

Kan man ændre en brugers opløsning, til en der passer bedre til ens hjemmeside, og derefter når brugeren forlader siden automatisk ændre den tilbage igen?
Før jeg bliver bombarderet med bemærkninger om hvor lidt "brugervenligt" det er, og til hvor stor gene det er, skal det nævnes, at jeg vil lade det være op til brugeren og han ønsker det. Jeg ønsker at lave en side hvor brugeren kan finde oplysninger om hvad opløsning er for noget, og så selv kan vælge om han vil ændre den ved at klikke på en knap, så den passer til min hp.

Hono
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2002 - 17:47 #1
Nej, det kan du heldigvis ikke :)
Avatar billede nisju Nybegynder
16. marts 2002 - 17:47 #2
JA det kan man da sikkert godt.....var det svar???
Giv mig så de point !!!!!
Avatar billede hono Nybegynder
16. marts 2002 - 17:49 #3
Hvordan Nisju :D. Jeg kan sq ikke give dig point for den slags m8 ;)

Hono
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2002 - 17:49 #4
nisju: Tror du ikke du skulle skære lidt ned på dit koffeinforbrug? ;)
Avatar billede nisju Nybegynder
16. marts 2002 - 17:52 #5
lolda...jeg ved ik en skid om javascript..just for fun !
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2002 - 17:59 #6
hono: Du kan af logiske grunde ikke få lov til af ændre brugerens skærmopløsning.

Eksempel på dårlig brug:
Jeg har en 17" skærm, og et website ændrer min opløsning til 1600x1200, hvilket medfører at den kommer ud over sin maksimale opløsning, og går i sort.

Så skulle du nok hellere bruge lidt tid på at få dit til at kunne ses i minimum 800x600.  :)
Avatar billede nisju Nybegynder
16. marts 2002 - 18:00 #7
Eksempel på dårlig brug:
Jeg har en 11" skærm, og et website ændrer min opløsning til 1600x1200, hvilket medfører at den kommer ud over sin maksimale opløsning, og går i sort.

Så skulle du nok hellere bruge lidt tid på at få dit til at kunne ses i minimum 800x600.  :)
Avatar billede nisju Nybegynder
16. marts 2002 - 18:01 #8
ej bare for sjov maqik !!
Avatar billede dalle777 Nybegynder
16. marts 2002 - 18:15 #9
Jeg ved hvordan man gør - smid spørgsmålet ud igen med 50 point og send linket til 116491256@ofir.dk
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 18:19 #10
<ole>
Hvorfor skal brugeren lære at skifte opløsning til dit site?
Burde det ikke være dig, der lærte at kode til brugernes opløsning?
Hvis du kan det, hvorfor så ikke gøre det?

nisju >> Hvis ikke du kan undlade at støje, så er du ikke træt nok, når du bliver sluppet ud af din SFO - og burde derfor blive der noget længere.
Er det ikke et spørgsmål, du kunne tage op med din forældre? På forhånd tak.
/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 18:21 #11
dalle777 >> Det får du zq ingen points for .... alle pointgivende spørgsmål skal resultere i en fyldestgørende forklaring på Eksperten.
/mvh
Avatar billede hono Nybegynder
16. marts 2002 - 18:27 #12
ole bole >> Point taken. Det er sådan set også lavet sådan så det virker fra 800*600 og opefter. Men det virker klart bedst til denen og 1024*768, så jeg ville gerne give brugeren mulighed for at se siden i en af disse. Men det gør egentlig ikke så meget. Det med Nisju, det er fordi jeg kender ham, så det er i hvert fald ok med mig :)

Dalle777 >> ellers tak

magik >> Tak for hjælpen, du får pointene

nisju >> Tak for hjælpos, men det der kommer der sq ingen pointos ud af :)

Hono
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2002 - 18:29 #13
selv tak :)
Avatar billede kapla Nybegynder
16. marts 2002 - 18:32 #14
brugeren nisju deaktiveres
Avatar billede hono Nybegynder
16. marts 2002 - 18:33 #15
kapla0 hvorfor, for hvis skyld? Hvem er det, han skal have generet?
Avatar billede hono Nybegynder
16. marts 2002 - 18:39 #16
hallo kapla0 er du der?
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 19:01 #17
kapla0 >> nu ikke så trigger-happy!
Dette er netop, hvad folk har frygtet: Fascistoid opførsel fra de nye coAdmins! Ren sandkasse! Det er zq værre end nisju's opførsel!

Kan du ikke tale med folk, før du skyder dem, er du ikke opgaven voksen. Der vil hermed blive klaget over din pinlige opførsel.

Og så kan du jo deaktivere mig for mine udtalelser - og bevise, du ikke magter opgaven!
Avatar billede hono Nybegynder
16. marts 2002 - 19:14 #18
Enig med olebole. Det er svært at vide hvad der er tilladt herinde, når man ofte støder på indlæg der ikke er it-relaterede, og ikke mindst yderst platte og uvedkommende kommentarer. Jeg kender som nævnt Nisju personligt, og han forstår slet ikke at han blev slettet uden advarsel. Det var bestemt ikke hans mening at genere nogen!
Jeg savner lidt en klar linie fra co-adminernes side. Det kan ikke nytte noget at sletninger skal afhænge af en co-damins humør eller for godt befindende.
Jeg foreslår engentligt at vore gode co-admins sammen laver nogle mere præcise bestemmeleser over hvad der er ekskluderings grund og hvad der ikke er, herunder hvor mange advarsler man skal mm.. Reglerne er for mig at se meget ukonkrete, og er igennem lang tid kun svagt praktiseret.

Hono
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 19:26 #19
Grrrrrrrrrrrr ...... efter at have sundet mig lidt, bliver jeg nødt til at forklare dig i roligere toner, at det går ikke med den model.

Hvis dette coAdmin system - som jeg egentlig tror på - skal have en chance for at virke, kræver det en meget høj pragmatisk sans hos disse coAdmins ... samt et yderst roligt temperament (Hvorfor tror du, jeg ikke kandiderede til coAdmin? ... *LooooL*).

Specielt her i begyndelsen, hvor der har været udbredt frygt for magtmisbrug, er det af essentiel betydning, I dypper løgene i isvand og går på tåspidserne!

At skyde en mand med ordene "brugeren nisju deaktiveres" er simpelthen ikke godt nok - *uanset*, hvad der måtte ligge bag, så længe det ikke fremgår tydeligt i det pågældende spørgsmål.
Du bliver nødt til at lægge en hel anden stil for dagen, hvis du vil opnå skyggen af repekt om din person!
/mvh
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. marts 2002 - 19:28 #20
Hono - Så må du godt forklare den her: http://www.eksperten.dk/spm/165843 - Det ser her meget tydeligt ud som om nisju forsøger at score point på at give svar uden indhold og i det ældre spørgsmål kopierer han direte hvad folk har skrevet.

Ang. Reglerne og samarbejde så arbejder vi hårdt på det. Det kommer til at tage lidt tid.

/Nikolaj
Avatar billede hono Nybegynder
16. marts 2002 - 19:34 #21
nikolajdu >> Den havde jeg ikke kendskab til. Jeg synes også at det er latterligt, og ikke bør finde sted, men problemet er netop at dette før var "tilladt" og i dag ikke. Dengang skete der ikke noget ved det, og i dag ekskluderes han uden advarsel. Han bruger ikke ret tit E, og jeg tror ikke han har hørt om det med de nye co-admins. Jeg synes i bør være en smule mere tolerante i starten, og i stedet forklare at dette fremover vil være ekskluderingsgrund, så har han ingen undskyldning for at gentage dette. Der er jo trods alt tit latterlige kommentarer her på E, og det er svært at se hvad der er tilladt, og hvad der er grænseoverskridende.

E er ved at ændre sig til det bedre, og det bifalder jeg, men brugerne skal lige have tiden til at følge med ;)

Hono
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 19:35 #22
Jeg er netop af en anden bruger blevet henvist til:
  http://www.eksperten.dk/spm/165843
Nuvel, han opfører sig somom han er blevet lukket for tidligt ud fra FSO'en - men giv ham dog en ordentlig chance for at blive voksen!
Alle bør have en advarsel, før de likvideres - og under alle omstændigheder må det være et krav til coAdmins almene anstændighed, at der gives en gangber og tydelig begrundelse!
/mvh
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 19:37 #23
oki .... jeg var i det andet spm, mens Nikolaj skrev her  ;o)
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 19:42 #24
Derudover ser jeg med spænding frem til, at kapla0 stiller sig frem i dette spm. og svarer på kritikken og hans opfattelse af, hvorvidt hans opførsel i denne sammenhæng kan forventes gentaget eller han har lært noget.
kapla0 ... kom frit frem, hvis du vil have vores respekt.
/mvh
Avatar billede nisjo Nybegynder
16. marts 2002 - 19:50 #25
jeg behøver vel ikke at fortælle jer at jeg før hed Nisju ?? jeg blev lidt forbavset da jeg, Af Hono, fik af vide at jeg var slettet fra E....
Jeg kan da godt se at mit svar var meget latterligt og extremt barnligt, og det undskylder jeg da også for. Grunden til at jeg overhovedet gjorde det, var at jeg kender Hono personligt og at jeg ville drille ham lidt.
med hensyn til følgende spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/165843, kan jeg ligeledes se at det ikke var det mest hensigtsmæssige at gøre, men det var aldrig min mening at ville tage pointne, blot drille lidt, og ligeledes undskylder jeg for det. jeg har som Hono ganske rigtigt sagde ikke hørt noget om disse Admins, og jeg vil da for fremtiden lade være med at komme med dumme kommentarer, latterlige svar osv.
Avatar billede kapla Nybegynder
16. marts 2002 - 19:54 #26
Alle brugere skal forsøge at svare med så konkret og brugbart et svar som overhovedet muligt. Useriøse svar eller kommentarer er "støj" for os alle, og ikke mindst til gene for den person, som til tider under tidspres, har brug for hjælp.

Jeg kan ikke se at nisju overholder den regel, ved svar som "JA det kan man da sikkert godt.....var det svar???
Giv mig så de point !!!!!"
Og Kopierer andres svar, hvis det var et enkeltstående tilfælde havde han fået en advarsel, og det var så det.
Men som man kan se i http://www.eksperten.dk/spm/165843 var det ikke første gang han havde gjort noget lignende.

Og hvis man kigger på http://www.eksperten.dk/spm/162566 bliver man også mistænsom.
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 20:10 #27
kapla0 >> Det er simpelthen ikke godt nok...!!!!!!!
Hvis du overhovedet skal have en lille chance for at opnå respekt om din person og undgå at fremstå som helt til grin, vil jeg kraftig tilråde at du forholder dig til den kritik, der bliver rejst overfor dig!
Jeg er en af de gamle brugere her på Eksperten og derfor ikke det ringeste i tvivl om reglerne på stedet. Jeg er af samme grund heller ikke det ringeste i tvivl om, at du handler i direkte modstrid med ånden og god tone på Eksperten!
Med det svar, du har givet, lever du op til min værste frygt, nemlig at der bliver valgt folk, der ikke magter opgaven - grundet en fascistoid holdning til hvervet!

Du er *nødt* til at forholde dig til kritiken - eller du er langt mere nedbrydende for Eksperten end de folk, du likviderer!
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 20:13 #28
...og pointen er, at du må af med en undskyldning for din stupide, ufølsomme og (nu efter din kommentar) barnagtige måde at tackle situationen på, kapla0 ...!
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 21:31 #29
kapla0 >> skal jeg tolke fraværet af din reaktion, som:

1. Manglende tid
2. Arrogance
3. Dumhed
4. Flovhed kombineret med manglende mod

kaaaaaaaaaaplaaaaaaaaaaa............!!!!!!!!!!! Så svar dog!
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 21:32 #30
........du er jo ellers hurtig nok, når det drejer sig om snigmord!
Avatar billede snigermunken Nybegynder
16. marts 2002 - 21:35 #31
olebole-> jeg giver dig ret i kapla0 var hurtig på aftrækkeren der, og en undskyldning er på sin plads, men jeg syntes ikke du gør det særligt let for ham, når du hele tiden kører på ham.
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 21:45 #32
Hvad forventer du?
Jeg gav ham en chance og han havde ikke nosser til at komme med den undskyldning alle andre end kapla0 kan se, han skylder.
Hvis man kaster sig ud i magtmisbrug (som i mine øjne er noget af det laveste mennesker beskæftiger sig med) og bagefter gemmer sig bag en arrogant facade og nægter at forholde sig til kritikken - så hedder det *ikke* fløjlshandsken fra olebole!

Det burde det heller ikke fra andre. Den slags er betydelig mere ødelæggende for E end nisju ..... og *han* fik ingen chance. Det fik kapla0...!
/mvh
Avatar billede snigermunken Nybegynder
16. marts 2002 - 21:52 #33
Når man bliver "angrebet" har man det med at lukker af, hvis du forstår.

Jeg mener ikke at kapla0 har ladet hans co-admin status stiget ham til hovedet, vis du mener det må du jo skive til admin og forklare hvordan og hvorledes så man han finde ud af om han er egnet.

Men jeg tvivler bare på der kommer en undskylden så længe du kører på ham.
Avatar billede lee Nybegynder
16. marts 2002 - 21:54 #34
Er enig med olebole.... Det var ikke en fed måde Kapla0 fik deaktiveret en bruger på.

/Lee
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 22:02 #35
Angribere må forvente at blive angrebet!

Vi er dybt uenige i, om det er steget kapla0 til hovedet - det er du uenig med mange i, hvis jeg skal tro, hvad folk siger.

Naturligvis bliver Jacob bedt om at fyre ham - og hvis ikke det bliver tilfældet, eller han selv kommer med en undskyldning og løftet om en fremtidig bedre attitude, bliver brugernavnet 'olebole' ledigt på Eksperten!

Det var netop kapla0's typer, coAdmin-systemet skulle til livs ... ikke nære og gøre til bødler!
/mvh
Avatar billede snigermunken Nybegynder
16. marts 2002 - 22:20 #36
olebole-> Jeg kan ikke sige andet end hvad jeg har set i denne tråd, kun viser mig at kapla0 var for hurtig på aftrækkeren, og at han ikke kommer med en undskyldning for det. nisju skulle havde haft en advarsel.

Men jeg ser ikke det er steget ham til hoved, men det kan da se du har set mere til hvad han laver som co-admin end jeg har.
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 22:24 #37
http://www.eksperten.dk/spm/185578
http://www.eksperten.dk/spm/185586

...manden skyder og siger 'hænderne op' bagefter!
/mvh
Avatar billede snigermunken Nybegynder
16. marts 2002 - 22:29 #38
ja ok det viste jeg ikke.

Jeg mener ikke de to der blev slettet skal være på eksperten, men de skal havde en advarsel inden de slettes.
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 22:29 #39
Det er helt rigtigt, at der er tale om støjende adfærd - men det burde ikke give ham ret til at skyde folk ned 'bagfra' - og uden yderligere kommentar.

Hvis det er den nye linie, så er det er *helt* forkert forum for mig. I så fald skal jeg skynde mig ud til andre steder på nettet!
/mvh
Avatar billede snigermunken Nybegynder
16. marts 2002 - 22:33 #40
slap nu af ikke :)

Det kan jo ske du har fået kapla0 til at tænke sig om så han begynder og advare inde han sletter.
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 22:35 #41
...og jeg hører på ICQ og andre steder, at folk står i kø for at komme ud af hullet, hvis den slags bliver normen.

Den linie er folk som nikolajdu og normality med garanti heller ikke enige i - jeg kender dem begge som yderst elskværdige og pragmatiske mennesker - men det er vigtigt at få stoppet sådan en kegle, inden han får ødelagt for meget.

Der er i øjeblikket en udpræget paranoia omkring systemet og mange er på vej væk. Derfor er det *hyper* vigtigt at få vist, at det netop *ikke* er den slags arrogante tumper, der er blevet coAdmins .... væk med ham!
/mvh
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 22:39 #42
Kære snigermunken, jeg er forbløffende afslappet ... slapper jeg mere af, skider jeg i stolen ... men én af den slags coAdmins er 10 gange mere skadelig en intet coAdmin-system. Specielt i denne følsomme tid!
/mvh
Avatar billede snigermunken Nybegynder
16. marts 2002 - 22:51 #43
Kære snigermunken... nu har jeg følesen af jeg får skæld ud.

Jeg må ærligt indrømme jeg ikke har set nogle af de ting du siger, men det ligger nok i jeg mest er i php kategorien.
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 23:06 #44
*LooOooOooL*  nej, du får ikke spor skæld ud  ;o)
/mvh
Avatar billede nisjo Nybegynder
16. marts 2002 - 23:10 #45
Ikke for at trænge mig på, jeg ved at jeg har gjort noget ikke så smart....men får jeg min oprindelige konto tilbage + en advarsel ??
mvh
Avatar billede snigermunken Nybegynder
16. marts 2002 - 23:11 #46
hehe :)
Jeg måtte lige være sikker :)

nisjo.. hvem ved co-admins kan ikke åbne lukkede brugere, så skriv til admin, og hør.
Avatar billede nisjo Nybegynder
16. marts 2002 - 23:15 #47
hvordan skriver man til admin ???
mvh
Avatar billede snigermunken Nybegynder
16. marts 2002 - 23:17 #48
Avatar billede nisjo Nybegynder
16. marts 2002 - 23:19 #49
TAk skal du have (-:
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. marts 2002 - 23:20 #50
Som allerede sagt så arbejder vi hårdt på at finde en fæller fortolkning af reglerne. Vi har fungeret i 3 dage og her må alle altså tiden råde lidt. Vi bliver nødt til at få lidt tid før vi alle er på samme spor.

Vi har et fælles møde om ikke så mange dage og her er et af hovedpunkterne netop at få ensrettet vort udtryk samt at få co-adminsystemet til at fungere optimalt. Indtil da, er jeg af den i opfattelse at alle brugere/co-admins, så vidt muligt, skal/må forholde sig passivt og kun reagere når det er strengt nødvendigt.

For mig har det været 3 dage med næsten en fordobling af mine mails (for ikke at taleom ICQ). 3 dage hvor det meste har stået på brok og problemer. Kan folk nu ikke lige slappe lidt af og give systemet lidt tid.

Jeg er fuldt fortrolig med ud at ingen co-admin har til intention om at ødelægge eksperten - Vi skal bare ensrettes. Det lyder som en religion og det kan vi vel næsten også kalde det :))

/Nikolaj
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2002 - 23:21 #51
Jeg vil da håbe, du får din konto tilbage - og jeg skal gerne advokere for det - uagtet, jeg var den første til at kæfte op ad dig i dette spm.
Det er fedt, du har modet til at komme tilbage og give en undskyldning. Du bør da klart have den chance, du ikke fik i første omgang  ;o)
/mvh
Avatar billede nisjo Nybegynder
17. marts 2002 - 00:20 #52
Tak for det...det er virkelig pænt af dig !!!
mvh
Avatar billede olebole Juniormester
17. marts 2002 - 01:08 #53
Det er såmænd kun fair - og jo netop grunden til, jeg har siddet og kæftet op i dette spm.
Lad os dog lige trække den et par dage. Jeg forstår, der bliver holdt et møde *meget* snart  ;o)
/mvh
Avatar billede dmcn Praktikant
17. marts 2002 - 01:21 #54
Som olebole siger, så holder vi coadmins meget snart et møde (kl. 21.00 17.03.2002 - i aften, altså), og her vil vi prøve at nå frem til nogen bestemmelser for hvornår vi må slette, og hvornår en advarsel er nok. Som nikolajdu siger, så skal vi ensrettes.
Den 1. april er der planlagt møde for alle coadmins med ekspertens skaber, the big boss himself, Jacob, og her håber vi at nå frem til nogle mere præcise regler - både for os, men også for brugere af eksperten.

Håber det kan få folk lidt ned på jorden - vi skal lige have tid til at finde ud af det her skidt. :)
Avatar billede hono Nybegynder
17. marts 2002 - 01:24 #55
n0rmality >> Det lyder fint! Men er det så ikke bedst at I kører en lidt mild linie her i starten frem for en for hård. Det er trods alt skidt hvis I sletter nogle, for derefter at lave nogle regler, der betyder at han ikke burde slettes.

Hono
Avatar billede dmcn Praktikant
17. marts 2002 - 01:27 #56
hono : Well, alle coadmins er informeret om mødet, og da det er i aften tror jeg næppe de når at slette mange - med mindre kapla0 eller andre går helt amok. :P
Avatar billede hono Nybegynder
17. marts 2002 - 01:28 #57
fino fino :D
Avatar billede snigermunken Nybegynder
17. marts 2002 - 01:31 #58
nu vi har fat i co-admins... http://exp.dk/spm/186039 blev lige lukket, og der var 200 point på højkant, hvad bliver der af den nå spm. er lukket?
Er de stadig låst i spm, så brugeren altid vil havde 200 point stående som ude, forsvinder de, eller får brugeren dem igen?
Avatar billede dmcn Praktikant
17. marts 2002 - 01:37 #59
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=fjamze&option=24
Ifølge denne får han pointene igen, hvilket også er mere end rimeligt. Eks. lukkede jeg for nylig et spørgsmål for en, der ved et uheld havde offentliggjort følsomme oplysninger. Han skal naturligvis have sine point igen.
Overvejer at slette fjamze, men er ikke helt blevet enig med mig selv - jeg snakker med en anden coadmin om det snarest. Og det var BTW mig, der lukkede spørgsmålet.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
17. marts 2002 - 01:40 #60
Ja ok skulle bare vide. Jeg fik læst forkert da jeg tjekkede før og så han havde 130 point og ikke 830, og undrede mig over hvor pointne så blev af.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. marts 2002 - 10:36 #61
Hono - Det milde linie ligger ret meget i min kommentar "..Indtil da, er jeg af den i opfattelse at alle brugere/co-admins, så vidt muligt, skal/må forholde sig passivt og kun reagere når det er strengt nødvendigt."

Du har helt ret og vi satser stort på at få banket et fælles udtryk op - En foreløbig fortolkning af regelsættet ingen kan misforstå og alle kan leve med.

Jeg kan godt forstå at en del folk synes vi har lagt en hård stil. Jeg tror nu nærmere at fordi folk ikke har været vandt til admins konstante opmærksomhed. så virker det overvældende når pludselig 10 brugere skal hjælpe til i systemet. Andre igen vil have et indbygget had mod autoriteter og de er heller ingen hjælp - hverken for systemet eller for nogen brugere.

/Nikolaj
Avatar billede olebole Juniormester
17. marts 2002 - 13:07 #62
Som min gamle underbo altid sagde: "For en mand med en ny hammer, kommer alting til at ligne søm". Det er ikke altid heldigt, hvis hammeren kan slå så hårdt, som i dette tilfælde  ;o)

Tak Gud, Admin og de stemmeafgivende brugere for nikolajdu og n0rmality med deres modenhed og besindige overblik ...!
Min eneste anke må derfor være, at systemet blev taget i brug, inden regler og koncensus vedr. deres tolkning forelå - men det er betryggende at vide, at der er fire rolige hænder, der fører tingene videre herfra ... pøjpøj og tak, drenge  :o)
/mvh
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. marts 2002 - 13:11 #63
Ole - Du har helt ret i at systemet ikke skule have været taget i brug før tid, men nu er det det og så kører vi herfra Carlos.

"modenhed og besindige overblik...", Hmm jeg må da vidst straks ringe til moar... ;-)
Avatar billede olebole Juniormester
17. marts 2002 - 13:14 #64
Nåja ..... men det lød zq da meget godt, ikk'?  *LooOooOooL*
Avatar billede olebole Juniormester
17. marts 2002 - 13:16 #65
Du kan nu godt hilse mor og sige at jeg faktisk mener det!  ;o)