Avatar billede denboj Nybegynder
05. juni 2000 - 14:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad med nogle specifikke hardware kategorier

Var det ikke en ide at oprette nogle specifikke hardware kategorier. F.eks. CD/Dvd brænder,læser - Lydkort - CPU - Harddisk - Grafikkort - Porte AGP/ATA/IDE/USB - o.s.v.
Så skal i selvfølgelig have et fordi
Fordi næsten alle mine problemmer ligger i opsætningen af hardwaren og jeg synes at det roder meget når man kun har PC-Hardware at arbejde i

På forhånd tak

/Denbopj :-)
Avatar billede manon Nybegynder
05. juni 2000 - 15:09 #1
denboj > halleluja - den ide er jeg med på.

ADMIN ??
Avatar billede snowball Novice
05. juni 2000 - 16:09 #2
Jeg tror hurtigt det vil blive uoverskueligt hvis der bli'r oprettet en kategori for hver del i en PC !

Desuden har mange problemer nok med at finde rundt i de eksisterende kategorier !!!

Snowball
Avatar billede denboj Nybegynder
05. juni 2000 - 16:20 #3
Snowball/ da ikke hvis kategorierne er brede nok eks. CD/DVD
Avatar billede snowball Novice
05. juni 2000 - 22:26 #4
Prøv og lav en liste over dele i din PC ! Det bli'r hurtigt til en hel del kategorier, og som sagt før, så er der mange der ikke kan finde ud af at bruge en af de rigtige kategorier som der findes nu, så at lave flere vil da kun gøre det værrer !!!

Snowball
Avatar billede denboj Nybegynder
03. juli 2000 - 20:24 #5
luk
Avatar billede denboj Nybegynder
15. august 2000 - 23:26 #6
specielt dvd - kunne være en suveren kategori -