Avatar billede hanloven Mester
13. marts 2002 - 18:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Avi Converter

Jeg ved at der findes et program der kan konvertere fra AVI til AVI (Sku vist hedde AVI2AVI.exe).
- Jeg ska bruge det til at ændre nogle AVI filer, så jeg kan gemme dem med et andet codec.

Ved nogen hvor jeg kan finde programmet vil jeg bli' meget glad :-) - Eller evt. hvilket andet program der kan gøre det samme..
Avatar billede jefa Nybegynder
13. marts 2002 - 18:10 #1
Her er der en del om konvertering

http://www.vcdhelp.com/convert.htm
Avatar billede hanloven Mester
13. marts 2002 - 19:05 #2
Har søgt VCDhelp.com igennem. Der er ingen link eller noget til AVI2AVI der. Jeg mangler linket til siden med filen. Ved den er der, men jeg ved bare ikke hvor ??
Avatar billede hermandsen Juniormester
13. marts 2002 - 19:45 #3
VirtualDub!!! http://www.virtualdub.com/

Hvis du skal bruge hjælp til opsætningen skriver du bare igen, men VirtualDub kan klare det, og det er ret let at bruge!
Avatar billede hermandsen Juniormester
13. marts 2002 - 19:54 #4
Jeg er altså bange for at dit program ikke findes! Måske har du hørt forkert, for der er nemlig MANGE MPG2AVI-programmer, eller DVD2AVI-programmer... Måske har du forvekslet dem!
Hvis der var et program der hed AVI2AVI, ville det med meget stor sandsynlighed også ligge her: http://www.divx-digest.com/software/ og det gør det desværre ikke! Men brug VirtualDub, den har både en grafisk brugerflade, er let bruge og er det jo Freeware!!! :)
Avatar billede hanloven Mester
13. marts 2002 - 21:45 #5
Oki, jeg kender faktisk godt Virtual Dub. Men jeg var ikke klar over at den kan bruges til det... Takker forløbigt :-)
- Vender lige tilbage og deler point ud senere, hvis det bare fungere...
Avatar billede hermandsen Juniormester
17. marts 2002 - 14:08 #6
Hallo... hanloven... Har du fået det til at virke, eller kører det ikke helt endnu... Ellers må du jo lige sige til, så kigger vi på det... :)

//hermandsen
Avatar billede hanloven Mester
17. marts 2002 - 22:13 #7
Hejsa. Jo.... det er lidt af en længere historie. Grunden til at jeg gerne ville ha konverteret mine filer var at jeg ikke kunne få Adobe Premiere 6 til at acceptere noget DV video... (Som den iøvrigt selv havde captured !!!) - Jeg har fundet ud af at problemet tilsyneladende er at win 2000 ikke er helt god til at håndtere det... - Efter jeg har installeret Premiere på 98 kører det bare fint !! - Jeg kunne iøvrigt heller ikke få lov til at konverete via Virtual Dub...

Selvom jeg alligevel ikke fik brug for at konvertere, vil jeg nu gerne gi' dig mine point. - For det gode forslag :-) Takker for hjælpen.

//Hanloven