Avatar billede tomsommer Juniormester
03. juni 2000 - 15:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

I'm not getting any mails!

Hvorfor sender eksperten.dk ikke mails ud mere?
Avatar billede driis Nybegynder
03. juni 2000 - 22:46 #1
Don't Know - men jeg får heller ingen...
Avatar billede snipper Nybegynder
03. juni 2000 - 23:07 #2
Når jeg endelig får nogen, er det som regel flere dage efter at det pågældende spm. er blevet besvaret/kommenteret... :-(
Avatar billede tue Nybegynder
04. juni 2000 - 01:01 #3
Samme her, den jeg for er normalt 2-3 dage gamle, og det kan vi jo ikke bruge til noget !!!

Og hvor bliver den nye udgave af eksperten.dk af, i starten af Maj, sagde de at de var lidt bagefter med den nye eksperten.dk, men nu er der en hel måned siden, og det kalder jeg ikke kort tid !

"Det Store Mix" er for vildt !!!
Avatar billede tomsommer Juniormester
04. juni 2000 - 02:11 #4
Tja, de er vel langsomme - Jeg håber sq man kan ændre brugernavn og have mellemrum I sit navn I den nye version!!!
Avatar billede tomsommer Juniormester
04. juni 2000 - 02:11 #5
E-mails er igang igen!