Avatar billede guster Nybegynder
11. marts 2002 - 09:19 Der er 11 kommentarer

Mere hukommelse til flash

Hvordan "allokerer" jeg mere hukommelse til flash?

(Når jeg forsøger at publicere en stor fil, så giver flash mig fejlmeddelelsen:
"Not enough memory, quit to allocate more memory to flash" (cirka)

Mvh. guster
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. marts 2002 - 09:42 #1
Nu kender jeg ikke ME specielt godt, men hvor meget hukommelse har du i alt??

Har du evt prøvet at geninstallere programmet eller lukke andre programmer først???

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. marts 2002 - 09:48 #2
Avatar billede guster Nybegynder
11. marts 2002 - 09:55 #3
Jeg har 128 mb ram, så det skulle ikke være problemet?
Jeg har kun haft flash åben på det givne tidspunkt.
Det er cirka når min fil fylder mere end 7 mb, at den gør det.

Der er dog ikke noget som crasher, der kommer blot en meddelelse i flash og filen (swf) bliver ikke publiceret.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. marts 2002 - 09:59 #4
Synes at huske at det hjalp at geninstallere programmet, men det kan være jeg tager fejl.

Se efter flere forslag her: http://search.atomz.com/search/?sp-p=any&sp-k=Flash+Support&sp-k=General+Support&sp-a=sp1001395b&sp-q=Not+enough+memory&Submit=Search

/Nikolaj
Avatar billede guster Nybegynder
11. marts 2002 - 10:00 #5
Jeg prøver at geninstallere...
Avatar billede guster Nybegynder
11. marts 2002 - 10:34 #6
Hm. Det hjalp ikke (5 geninstalleringer senere..)

Min fla fylder 13.828 kb.
Jeg skal publicere den som swf med audio stream på 112kbps, det er her jeg får min meddelelse: "Error creating Flash player movie. There was not enough memory available." Jeg trykker OK:
"Flash is out of memory. To increase available memory, quit flash and use the Get Info command in the Finder to allocate more memory to Flash.

Jeg kan godt publicere den med en audio stream på 80kbps.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. marts 2002 - 10:40 #7
Finder??? Det er da et Mac program...
Avatar billede guster Nybegynder
11. marts 2002 - 10:49 #8
Ja, men jeg ER på pc.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. marts 2002 - 10:54 #9
Ved sgu ikke rigtigt :((

Audio stream på 112 kb er ivørigt over CD kvalitet - Er du sikker på det er nødvendigt??

/Nikolaj
Avatar billede grinderslev Praktikant
12. marts 2002 - 05:30 #10
Prøv at lav en større pagefil (sidefil/swapfil).
Avatar billede vasegaard Nybegynder
22. maj 2002 - 22:32 #11
prøv og gå ind i c:\windows\system\msconfig.exe. Der kan du slå nogen af de programmer fra der starter op sammen med windows og derved frigive mere hukommelse.