Avatar billede alpapa Nybegynder
10. marts 2002 - 17:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gem på egen harddisk

Hej alle.
Vil gerne prøve at lege lidt med Quicktime film og Flash, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg gemmer en film fra webben på min egen harddisk - ps. det er ikke noget jeg skal bruge til noget, bare leg ;-)
alpapa
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
10. marts 2002 - 18:29 #1
Quicktime.
Hvis du har den fulde version af programmet (pro), så kan du bare højreklikke på filen når den er loadet færdig, og så vælge save as. Den koster dog penge :)
En anden metode er at vælge view source i IE, og hvis du så er heldig så kan du finde et link til filen som kan smides en i getright eller hvad du nu har af download managers. Det er bare ikke altid at det kan lade sig gøre da de er begyndt at bruge sådan nogen preload filer som så fortæller quicktime hvor den skal afspille filen fra.

- Rod
Avatar billede alpapa Nybegynder
10. marts 2002 - 18:40 #2
Okay :-(
Ved du hvilket program der kan konvertere andre film formater til quicktime?
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
10. marts 2002 - 18:55 #3
nope, men prøv at kigge på www.apple.com

- Rod
Avatar billede alpapa Nybegynder
10. marts 2002 - 19:22 #4
Fino ;-)
alpapa