Avatar billede znakeeye Nybegynder
08. marts 2002 - 21:07 Der er 13 kommentarer

Vurdering af Spil

Har lige lavet et spil i GameMaker, okay ik' den bedste grafik eller idé, men kom lige med en vurdeing af det, tak!
=> http://laq.amok.dk/download.php?action=download&id=6
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. marts 2002 - 21:09 #1
ja jeg tester det lige :)
Avatar billede znakeeye Nybegynder
08. marts 2002 - 21:10 #2
Kay ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. marts 2002 - 21:12 #3
og så døde jeg :)

Sjovt tidsfordriv - lidt mærkelig styring - men den skal man vel bare vende sig til :)
Avatar billede traded Nybegynder
08. marts 2002 - 21:16 #4
Er det nemt at lave spil i GameMaker?
Avatar billede znakeeye Nybegynder
08. marts 2002 - 21:17 #5
He he.... Prøv at holde G, O og D inde samtidigt, så dør du ikke ;)
Mærkelig styring?? Hvad mener du??
Avatar billede hono Nybegynder
08. marts 2002 - 21:17 #6
LOOOOOOL, det er alt for grineren! Minder virkeligt om alle de gamle 2D-klassikere!. Hvor lang tid har det taget at lave, og hvad koster Gamemaker? Kan man downloade en trial?

Hono
Avatar billede znakeeye Nybegynder
08. marts 2002 - 21:19 #7
Tog mig en halv uge *regner...* u kan faktisk downnloade det på download.com FULD VERSION!! Gratis! Bare søg efter GameMaker...
Avatar billede fangel Nybegynder
08. marts 2002 - 21:33 #8
sjovt spil,

ikonet passer måske ikke helt til spilet

og hvis man dør, så nulstilles spilet ik, så man starter med 0 liv (men man er ikke død), og en masse point (ups hva'? *lol*)...

Dea_PG
Avatar billede anjensen1 Novice
08. marts 2002 - 22:55 #9
Det er kun til MAC :(
Avatar billede znakeeye Nybegynder
09. marts 2002 - 19:26 #10
dea_pg> Okay havde lidt problemer med ikonet.... Hvad jeg havde slet ikke opdaget det med point og liv.... det må jeg hellere få rette ;)

anjensen1> ??? Hvad mener du ??? Jeg har ikke en gang lavet det på en MAC!!! ?????????
Avatar billede anjensen1 Novice
10. marts 2002 - 13:14 #11
den gameMaker som kan findes via google er kun til MAC
http://members.aol.com/AlStaff/GameMakerHelp.html
hvis du har en anden så kom venligst med et link
mvh
Avatar billede znakeeye Nybegynder
10. marts 2002 - 13:26 #12
Der findes kun EN version af GameMaker, og den er KUN til windows, og kan KUN lave spil til brug i windows. Programmet kan downloades på download.com !!!
Avatar billede anjensen1 Novice
11. marts 2002 - 11:32 #13
Fino tak for link, men som du akn se ved at klikke på det andet link så er der et andet program der er MAC only med præcis samme navn -ikke så mærkeligt -men der er altså ikke kun eet GameMaker program, derfor forvirringen :)
mvh/a.