Avatar billede 71117 Nybegynder
07. marts 2002 - 22:22 Der er 15 kommentarer

Hej Eksperter...

Jeg skal bruge et lille system.

Beskrivelse:

Man skal kunne oprette bruger og logge ind. Når du er logget ind skal man
kunne oprette en vare.
(Info man skal kunne skrive om varen:
-Varenavn *skal udfyldes
-Varepris *skal udfyldes
"evt"-Tlf
-email *skal udfyldes
-Varebeskrivelse *Skal udfyldes
-URl til billede)

Den vare kommer så ud på brugerens "Bord" (Den side hvor man kan se brugerens varer)

Funktioner:

-Opret bruger
-Login
-Log ud
-Søge efter brugere (Når du trykker på et brugernavn skal der stå info om personen.
Og man skal kunne trykke  "Se Bord"
-Postsystem (Indbakke,"evt"udbakke og sendt post")

Der skal ikke laves noget design...
Please hjælp for 200 point...
Folk på eksperten er blevet så griske efter "Sharks" åbnede...
Hjælp en knægt i nød...

PÅ FORHÅND TAK !!
Avatar billede skwat Praktikant
07. marts 2002 - 22:25 #1
Tja.... folk er blevet træt af at lave arbejde for point, sådan hænger virkeligheden ikke sammen.

Hvis du vil have udført et stykke arbejde må man betale, hvis du vil have hjælp, kan vi nøjes med point.

For i tiden kunne man bruge eksperten på sit CV, den tid er slut.
Avatar billede arriva Nybegynder
07. marts 2002 - 22:26 #2
lige en ting ;o) Jeg tror ikke folk er blevet mere griske... problemet er bare at mange requester systemer som tager en del tid at lave, og der er ingen der gider at sidde og bruge masser af tid på noget for points...

Sorry, ved det er lidt irrelevant, men syntes lige jeg ville indskyde det eftersom mange skriver det der med griskhed for tiden ;)
Avatar billede 71117 Nybegynder
07. marts 2002 - 22:29 #3
PLEASE HJÆLP MIG...

Jeg vil gerne betale IRL cash... Men jeg har ikke noget dankort som jeg kan overføre til sharks fra... Og min far stoler ikke på det internet fis.. I ved hvordan forældre er... Vil i ikke please hjælpe...
Avatar billede arriva Nybegynder
07. marts 2002 - 22:30 #4
vil gerne hjælpe hvis vi taler om cash... mrt@broze.dk så finder vi ud af noget...
Avatar billede arriva Nybegynder
07. marts 2002 - 22:32 #5
btw. ja, ved godt hvordan forældre kan være... men få dig dog en internet bank... kan man godt have uden at være over 18.. men nu kan jeg ikke huske om man kun kan bruger dankort hos sharks?!

// Morten Riis
Avatar billede 71117 Nybegynder
07. marts 2002 - 22:35 #6
Nogen der vil lave bare noget der ligner for 200 point...  ??

Har mere brug for dig arriva på et andet spm.. Til IRL Cash !!
Avatar billede webben Nybegynder
07. marts 2002 - 23:06 #7
Det system som du vil have folk til at lave, ville løbe op i 10000 kr hos nogle mennesker som har bare lidt respekt for sig selv... så jeg tror at der skal penge på bordet før du for noget udleveret.

Ellers kan du tage et kig på www.activeserverpages.dk, www.asp.dk og se om du kan finde noget du kan bruge...

Ellers kan du klikke ind på www.html.dk hvor der er en god guide til hvordan du laver asp. Så kan du se at det tager tid at lave sådan et system.

/Gud
Avatar billede beldring Nybegynder
07. marts 2002 - 23:11 #8
OKAY...nu tager vi lige en slapper!!!
10.000 er måske lige i overkanten!!!!!!!!
Avatar billede webben Nybegynder
07. marts 2002 - 23:12 #9
Det var også bare et hurtigt tal... men det er ikke mange tusind kroner under, du kan tage for et system. Hvis du er en koder som ved hvad du laver og ikke er mere end et par dage om det...
Avatar billede arriva Nybegynder
07. marts 2002 - 23:14 #10
ah, vil nu oxo mene 10k er liiiiiiiige i overkanten... måske 9,99k er mere rimeligt ;o)
Avatar billede beldring Nybegynder
07. marts 2002 - 23:18 #11
Det har ikke noget at gøre med hvor god du er. Men hvordan du er!
Hvis jeg havde tiden, ville jeg gerne hjælpe!
Avatar billede arriva Nybegynder
07. marts 2002 - 23:21 #12
Jaja, men nu er tid jo penge ;o)
Avatar billede 71117 Nybegynder
07. marts 2002 - 23:21 #13
beldring > Det er sku det mest fornuftige jeg nogensinde har hørt.. Det gælder om at hjælpe hinanden.. Og NEJ det siger jeg ikke fordi jeg vil have lavet mit lort gratis... Men du har sku ret i hvad du siger...

Nå men tak for hjælpen allesammen.. Håber jeg finder en anden løsning...
Hvis der er nogen der vil hjælpe så bare skriv til minc@ofir.dk
Avatar billede skwat Praktikant
08. marts 2002 - 00:00 #14
`Du skal sku' ikke komme og fortælle mig at det system du søger ikke skal bruges i kommicielt øjesmed - så du må sku' punge op
Avatar billede zoom Praktikant
08. marts 2002 - 08:49 #15
Hvis du vil have noget der virker og som kan udbygges og ændres rimeligt nemt så må du forvente at betale for det. 8-12.000 (IRL) afhængig af hvilke finesser du har brug for. Det har vi andre måtte betale for den slags.