Avatar billede narnasi Nybegynder
07. marts 2002 - 21:45 Der er 3 kommentarer

kan ikke finde modem

Jeg har tidligere instaleret win 2000 på min scompaq.
Det gik også ganske glimrende, alting virkede bedre end nogen sinde før- og betydeligt hurtigere.
Lige indtil jeg skulle på nettet.
Der er et indternt modem (SupraExpress 56i Pro CW)i maskinen, men den kan ikke se det. Det er ikke fordi der mangler driver, den kan ganske enkelt ikke se at det findes.
Avatar billede jakeman Nybegynder
07. marts 2002 - 22:08 #1
du bliver nødtil at hjælpe win2k  med at finde den ved at tilføj/fjern (add/remove) hardware og derpå angive den rigtige driver, læs her:

http://www.diamondmm.com/default.asp?menu=support&submenu=win2k_stuff&item=modems
Avatar billede jakeman Nybegynder
07. marts 2002 - 22:09 #2
det er selvfølgelig inde under kontrolpanelet mht. add/remove hardware! :-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. marts 2002 - 06:47 #3
Hvordan installere du det?

Køre du SETUP fra driver CD'en? (eller den driver du har downloadet)