Avatar billede maz21 Nybegynder
05. marts 2002 - 15:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Riva 128zx

Jeg har et nVidia Riva 128zx grafikkort på min computer men Windows 98SE kan ikke se det. Jeg har prøvet at vælge driveren som følger med Windows 98SE men det virker ikke.

Nogen der har et forslag?
Avatar billede hemning Nybegynder
05. marts 2002 - 15:37 #1
Prøv at være lidt mere voldeligt ved kortet, du har sikkert ikke trykket kortet ordentligt i dens slot!
Avatar billede maz21 Nybegynder
05. marts 2002 - 15:47 #2
Jeg har sørget for at det sidder ordentligt i. Når jeg prøver at installere drivere fra nvidias homepage siger installationsprogrammet at jeg ikke har noget nvidia-kort. Der står på kortet at det er nVidia Riva 128zx kort og det har virket før. Så det virker lidt mystisk.
Avatar billede maz21 Nybegynder
07. marts 2002 - 13:52 #3
Har selv løst problemet.
Avatar billede hemning Nybegynder
07. marts 2002 - 14:28 #4
OK, hvad var der galt?
Avatar billede maz21 Nybegynder
07. marts 2002 - 14:30 #5
Kortet var åbenbart en billig kopi af Nvidia Riva 128zx kort. Jeg snakkede tilfældigvis med en gammel ven som havde haft samme problem med sin og han havde de rigtige drivere til kortet så nu virker det.
Avatar billede hemning Nybegynder
07. marts 2002 - 14:31 #6
ok, det er da godt :o)