Avatar billede sjensen Nybegynder
29. maj 2000 - 11:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ADMIN>> sammentællingsfejl - måske fundet en af årsagerne

Hej Admin,

Jeg har måske fundet en af årsagerne til at totalen en gang imellem ikke bliver opdateret:

I dag havde jeg min oversigt over besvarede spms fremme på skærmen og kiggede på de kommentarer der var og de der var blevet accepteret. For ikke at skulle hente alle linierne hvergang trykker jeg BACK i browseren for at komme tilbage til oversigten når jeg har læst, og evt. kommenteret et spm. Samtidig sætter jeg hak i de accepterede spms., og når jeg er færdig med alle klikker jeg på knappen for at fjerne dem.

I mellemtiden var følgende 2 spms. blevet accepteret:

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=16228
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=18002

og da listen blev opdateret, og alle spms. jeg havde sat hak ud for var væk, var de 2 spørgsmåls status blevet opdateret til "besvaret & accepteret" men totalen var er ikke blevet opdateret.

Kan det ikke være i denne situation I ikke får opdateret totalen ?
Avatar billede sjensen Nybegynder
20. juni 2000 - 10:59 #1
Helt ærligt Admin,

Jeg synes sgu det er for ringe at du ikke så meget som giver et pip fra dig.

I de efterhånden mange spms. jeg har oprettet omkring eksperten, og hvor jeg håbede på / forventede din deltagelse, er jeg gang på gang blevet skuffet. Ikke en eneste gang har du svaret eller er kommet med kommentarer.

Det er sgu for dårligt !!
Avatar billede sjensen Nybegynder
20. juni 2000 - 11:00 #2
#!