Avatar billede zyberdog Nybegynder
01. marts 2002 - 22:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CS - Voice

Nu har jeg efterhånden set spørgsmål efter spørgsmål omhandlende bruge af Voice i CS! Jeg har studeret og studeret, men lige meget hjalp det! Mit problem består af følgende! :::=)

1.)Jeg har lige erhvervet mig et splinter nyt headset!
2.)Jeg kan fint indspille lyd i Windoze!
3.)Når jeg joiner en CS-server står der således:
MMSYSTEM 004: Den angivne enhed anvendes allerede. Vent til den bliver ledig, og prøv igen.
Could'nt initialize WaweIn. Trying Direct Sound. You won't be able to speech to other players through a microphone.
4.)Jeg har selvfølgelig installeret igen og igen, slåt voice til i custimize og sørget for at der er fuld knald på det hele!
5.)Jeg kan indtil videre ikke få noget ud af nogen af de Voice communication tools jeg har prøvet (Roger Wilco)
6.)HJÆLP MIG!!!
Avatar billede dskyt Nybegynder
01. marts 2002 - 22:11 #1
Hej prøv at starte CS op uden nogen som helst andre task's (programmer) også Lyd programmer nogle Headset "Controllers" virker ik' i windows prøv at lukke dem ned først ellers er det måske nødvendigt at opgradere Half-life.
Avatar billede zyberdog Nybegynder
01. marts 2002 - 22:12 #2
Jeg prøver lige!
Avatar billede zyberdog Nybegynder
01. marts 2002 - 22:16 #3
Virkede ikke!
Avatar billede zyberdog Nybegynder
01. marts 2002 - 22:19 #4
Og jeg har skam oxo den aller nyeste version o.s.v.
Avatar billede zyberdog Nybegynder
02. marts 2002 - 12:49 #5
OK --- Nu tror jeg jeg har fundet problemet - tilsyneladende virker voice ikke på det lydkort jeg har!

Er der nogen der kender et mega blilligt lydkort som understøtter voice????