Avatar billede evo777 Nybegynder
28. februar 2002 - 00:51 Der er 10 kommentarer

Voodoo2 og Windows Xp Pro

Jeg har et Voodoo2 grafikkort og har lige installeret Windows XP Pro.
Efter en del problemer fik jeg windows til at acceptere mit grafikkort med en driver fra voodoofiles.com. Men nogle spil kan ikke se grafikkortet, f.eks Delta Force 3.
Hvad kan jeg gøre for at spillet kan se grafikkortet.??
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
28. februar 2002 - 01:00 #1
prøv at højreklikke på spillets exe-fil, og sæt kompabiliteten til 98/ME!
Avatar billede hemning Nybegynder
28. februar 2002 - 01:01 #2
Prøv at kopiere glide driverne til c:/Windows/System da Windows XP placerer driverne i andre mapper, giver det problemer til nogle spil!
Avatar billede hemning Nybegynder
28. februar 2002 - 01:04 #3
Hvis ikke du har den rigtige driver, så kan du finde den her:
http://www.ameritech.net/users/lzcraft/Voodoo2_Win2k-XP.zip
Avatar billede evo777 Nybegynder
28. februar 2002 - 01:04 #4
kompabiliteten til spillet og grafikkortet er sat til windows 98/me
Avatar billede evo777 Nybegynder
28. februar 2002 - 01:05 #5
Jeg er lidt bange for at ligge en ny driver ind. Jeg havde en del problemer sidst og på windows hjemmeside står der at voodoo2 ikke understøttes af XP
Avatar billede evo777 Nybegynder
28. februar 2002 - 01:07 #6
jeg vil prøve det med glide driveren, men lige nu er jeg på arbejde såååå.

hvordan kan jeg kende glide drivere fra open GL drivere?
Avatar billede hemning Nybegynder
28. februar 2002 - 01:09 #7
Så prøv at kopiere glide driverne til c:/Windows/System
Du finder glidedriverne i zipfilen fra din driver (hvis ikke du vil installere den rigtige windows 2000 driver)!!!!
Avatar billede hemning Nybegynder
28. februar 2002 - 01:10 #8
sidste gang jeg så en, hed den glide.dll ;o)
Avatar billede hemning Nybegynder
28. februar 2002 - 01:15 #9
Og foresten god arbejdslyst :o)
Avatar billede creeker Nybegynder
28. februar 2002 - 11:50 #10
Nu er problemet med voodoo generelt jo, at det kører OpenGL, og XP har lidt probs, med at understøtte OpenGL, specielt på de ældre grafikkort. evt. køb et nyt grafikkort.