Avatar billede haldesign Nybegynder
25. maj 2000 - 19:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl i pointsystem!

Det er besværligt at eksperten ikke sletter de point man har udlovet - efter at man har accepteret svar på den avancerede måde.
F.eks står der (300+80) men de 80 point er givet væk - i avanceret mode!

Hvorfor sletter eksperten ikke disse point?? En lille fejl måske??

- Anders
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. maj 2000 - 23:14 #1
Det problem havde jeg også i starten, men nu virker det fint.
Det er ligesom nedenstående. Hvordan kan et spm. været accepteret hvis ikke det har været besvaret ??

---------------------------------------------------------------
18 Hvordan bryder jeg ud a framesettet? 60 ASP  & accepteret
---------------------------------------------------------------

Ovenstående er taget fra mine oprettede spm's.
Avatar billede sjensen Nybegynder
29. maj 2000 - 11:45 #2
Det forekommer også at et spm i ens liste over spm man har besvaret står som værende ikke besvaret og når man går ind i det viser det sig at ens svar stadig er der og ikke er blevet afvist. Derimod er et senere svar blevet afvist, og så tror eksperten åbenbart ikke længere at spm. er besvaret. Som om den kun kigger på status af seneste svar.

Det samme vises med det lille flag ud for det enkelte spm. i kategorioversigten. Når der er flere der har svaret og man ikke selv er den sidste er flaget den type der fortæller at " der er svar men ikke fra dig" selvom der også er svar fra dig. Igen er det det seneste svar der fokuseres på.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. maj 2000 - 11:59 #3
Det skodder en *lille bitte smule* ..
Avatar billede haldesign Nybegynder
05. juni 2000 - 00:24 #4
Admin ønsker ikke at svare... øv!

- Anders