Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. februar 2002 - 18:15 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af StartLinket.dk´s nye system...

Så kom StartLinket.dk endelig op igen, efter ca. en måned hvor jeg ikke har haft noget webhotel.
Men nu kom den online igen og jeg har droppe PostNuke systemet og lavet et helt nyt selv.
Det skal lige siges at StartLinket.dk er en portal som man kan bruge til startside.
Den vil kun have de bedste/mest benyttede links.

Men hvad syntes I om det nye system?
Avatar billede uefa Nybegynder
21. februar 2002 - 18:22 #1
Super cool ide. Det er extra fedt at man ikke skal glo på endeløse baner af reklamer.
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. februar 2002 - 18:28 #2
1000 gange tak! Det jeg gør mest ud af, det er at sørge for at der ikke er for meget reklame.
Partnerlinksne behøver jeg, da jeg jo skal jeg lidt trafik.
Men det eneste at jeg ellers har er jo så det lille 88 x 31 banner i højre side.
Men det er for at jeg kan komme med i OldGame.dk´s topliste.
Jeg tænker dog meget på at finde et bedre sted til det.
Jeg tænker også på at få mig et nyt og flottere design hvor der ikke er den store "bar" i toppen af siden.
Det er rigeligt stort pt.!
Man tak for den gode ros! :)
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. februar 2002 - 18:29 #3
Iøvrigt, skal "ide" forståes som "ide" eller mangler du et s?
Avatar billede whatslife Nybegynder
21. februar 2002 - 18:31 #4
Flot design og grafik
den virker glimrende forside linksene kunne måske godt opdeles i klynger de virker en smule uoverskuelige.
ellers flot side. og et godt system.
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. februar 2002 - 18:58 #5
whatslife -> Ja, jeg ved godt at forside "kategorierne" ikke er så gode. Men da det jo kun er sådan nogle hverdags links at der skal være på portalen, så synes jeg nu ikke at jeg gider at have een kategori at der hedder: Computer/IT hvor der er ca. 30 underkategorier i.
Men jeg vil selvfølgelig kigge på det senere...
Men tak for den gode ros! :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
21. februar 2002 - 19:05 #6
Så har jeg lige tilføjet mit website www.startfirma.dk

I hvillken kategori passer mit site bedst? Jeg synes mulighederne er lidt mangelfulde :)

Flot design!
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. februar 2002 - 19:11 #7
startfirma -> Jeg ved godt at kategorierne ikke er inddelt særlig godt. Men sæt ellers bare den i "Andre" og jeg vil tilføje en passende kategori.
Det er det at den kategori er beregnet til...
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. februar 2002 - 19:12 #8
startfirma -> Men ellers tak for rosen!
Avatar billede startfirma Nybegynder
21. februar 2002 - 19:16 #9
Dit link - http://www.startfirma.dk - er desværre ikke blevet tilføjet til StartLinket.dk ´s linkdatabase
Det kan være fordi at siden ikke indeholder noget egentligt indhold.
Du er dog velkommen til at kontakte mig igen hvis du har noget at brokke over. :)
Dit link havde titlen: Start Firma .dk

Beskrivelsen: Her kan alle iværksættere, nystartede eller dem med drømmen om at blive selvstændig få svar på alle spørgsmål vedr. jura, økonomi, marketing, organisation og IT etc. Det er helt gratis. Du kan læse vores mange artikler om det at blive selvstændig.

----> Har jeg ikke noget indhold?????

----> Jeg ville placere den i Internet - Services (eller hvad den hed)

Nå, men pyt med det...  jeg dropper, med mindre du selv kan tilmede den...
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. februar 2002 - 19:18 #10
Øhh... Jeg har ikke set dit link nogle steder i mit admin system...
Jeg kan huske at der kom en eller anden fejl, men jeg mener ikke at jeg så det.
Jeg tilføjer det for dig hvis du ikke selv gør...

Jeg undskylder fejlen... Sorry...
Avatar billede startfirma Nybegynder
21. februar 2002 - 19:19 #11
Lav en kategori der hedder Erhverv  ...
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. februar 2002 - 19:21 #12
Er din side da egentlig ikke ligesom eksperten.dk? Altså et sted hvor man kan spørge om alt muligt?
Avatar billede startfirma Nybegynder
21. februar 2002 - 19:25 #13
JO, men målgruppen er ikke ALLE, men dem der vil startefirma..
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. februar 2002 - 19:37 #14
startfirma -> Sådan, så er linket oprettet.
Avatar billede startfirma Nybegynder
21. februar 2002 - 19:43 #15
Fino :)

Hvorfor centrere du teksten?

http://www.startlinket.dk/?funk=vislinks&id=62
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. februar 2002 - 19:44 #16
Tja, det synes jeg så bare ser bedst ud...
Jeg mener også at have hørt at folk gerne ville have det centreret...
Avatar billede startfirma Nybegynder
21. februar 2002 - 19:47 #17
Ok, men jeg synes det ser ringe ud :) Kunne du forestille dig at læse en tekst der er centreret ? En beskrivelse bør være venstre justeret..hvis du bor i Iran så skal den være højre justeret. Hvor bor man hvis den er centreret ?!?  ;)  ...never mind

Held og lykke med side

mvh www.startfirma.dk
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. februar 2002 - 19:51 #18
Jeg vil kigge på det, måske lige forhøre mig rundt omkring inden at jeg griber ind.
Men de beskrivelser at der er til linksne er ikke så store, så de er ikke svære at læse selvom at de er centrerede... Det mener jeg ikke...
Jeg mener også at artiklerne er centrerede, er det også forkert så?
Avatar billede startfirma Nybegynder
21. februar 2002 - 19:54 #19
LOL....  det er altså ikke pænt, men i hvert fald ikke brugervenligt

http://www.startlinket.dk/artikler.php?funk=visartikel&id=7

Du bestemmer jo selv, men det ville jeg aldrig tilbyde mine egne brugere :)
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. februar 2002 - 19:56 #20
Nej, det kan jeg godt se.
Det venstrestiller jeg, så forhører jeg mig lige om jeg også skal ved linksne.
Men tak for kritikken, det hjælper med at gøre portalen endnu bedre jo! :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. februar 2002 - 09:32 #21
Jeg kører IE5.5 1024*768

Selve designet ser godt nok ud, men jeg kan ikke helt forstå hvorfor du har lavet siden i den størrelse. Når jeg henter siden ser du kun det øverste af den, man kan ikke se den nederste kant. Hvis jeg skulle lave noget om, ville jeg gøre sådan at man ikke skal bruge scrollbaren. På siden er der en scrollbar, men du kan kun rulle den et lille stykke, så du kan se den nederste kant af rammen. Når du ikke kan bruge scrollbaren mere end her, synes jeg lige så godt du kan slette den.
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
22. februar 2002 - 11:06 #22
jakobclausen -> Ja, det har du måske ret i. Jeg bruger dog også 1024*768, men jeg har godt nok et tastatur med tilbageknap, fremadknap, stopknap osv. Så jeg har fjernet den øverste bar.
Men jeg vil da se på det og se om jeg kan finde på en måde at ordne det på.
Dog synes jeg ikke at det iriterer så meget...