Avatar billede zaibot Nybegynder
20. februar 2002 - 11:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IBM A20m - netkort problem

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får mit indbyggede netkort i min IBM TP A20m til at virke under WinXP? Jeg kunne ikke, så har allerede købt et Sandberg PC-card netkort, og det virker!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. februar 2002 - 11:24 #1
Er maskinen leveret med XP, ellers bliver det nok svært at finde en IBM driver der duer til den.
Avatar billede zaibot Nybegynder
20. februar 2002 - 14:32 #2
Nej det er originalt en Win98, og jeg har den originale IBM driver CD, men der findes kun Win95/98 drivere.
Har oz forsøgt mig på IBM´s supportsider, men der står der at driveren findes i WinXP (hvilket jeg IKKE mener den gør).
Men tak for responsen!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. februar 2002 - 14:44 #3
Har du prøvet windows update???
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. februar 2002 - 14:48 #4
TP A2*, A30, T2*, X2*, TransNote - Ethernet drivers for the IBM 3Com 10/100 Mini-PCI Combo card for DOS, Windows 95/98/Me/NT4.0/2000/XP

Måske dette kan hjælpe!!!

Siden:
http://www-1.ibm.com/support/manager.wss?rs=0&rt=0&org=psg&doc=MIGR-4K4PWT

Tekst filen:
ftp://ftp.pc.ibm.com/pub/pccbbs/mobiles/eftp3com.txt

Driver filen:
ftp://ftp.pc.ibm.com/pub/pccbbs/mobiles/eftp3com.exe

Looks like you might just get lucky
Avatar billede unixshop Nybegynder
22. oktober 2002 - 21:16 #5
Hej, Jeg har prøvet med både 3Com og intel driverne, men den kan slet ikke finde mit netkort, har prøvet Red hat 8.0, W2K dansk og engelsk, XP dansk og Win98, den finder bare en ukendt enhed, modemet virker fint.

Mvh Robert