Avatar billede manon Nybegynder
21. maj 2000 - 04:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

FIREWALL/ADSL kategori? ADMIN er det muligt ?

Nu hvor tiderne ændre sig, ...stenøkser og slæben af kvinder i håret er ved at være forbi...., ville det ikke være smart at åbne et kategori for FIREWALL og en for ADSL ?

Vi er jo efterhånden mange - specielt nu - og det vælter jo ind - der har eller er ved at få det?

Mvh

Manon
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2000 - 08:56 #1
Gode idé Admin, kom nu :o)
Avatar billede victor44 Nybegynder
21. maj 2000 - 09:19 #2
Det kan da ikke gå hurtigt nok.
Hvad med en kategori der hedder noget i retning af :
Sikkerhed
Så kan alle de ting der hører der under stoppes herind. firewall, virus, VPN o.s.v
Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. maj 2000 - 11:26 #3
Jeg syntes bare, at ADSL skulle hedde "xDSL", idet der både er ADSL og HDSL og vist også nogle flere :)

Avatar billede spacey Nybegynder
21. maj 2000 - 16:39 #4
Men hvad er der galt med "internet opkoblings" katerorien???
Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. maj 2000 - 19:47 #5
Jeg tror den bliver MEGET stor efterhånden, idet alle er ved at få etableret større forbindelser og derfor har flere spørgsmål ..
Avatar billede romme Nybegynder
31. maj 2000 - 14:39 #6
En sikkerheds kategori er helt på sin plads :o)
Avatar billede tue Nybegynder
31. maj 2000 - 16:47 #7
Ja, sikkerheds spørgsmål er der jo nok mange af, så lad os få en Sikkerheds kategori !
Avatar billede manon Nybegynder
05. juni 2000 - 10:37 #8
ADMIN >

Kan vi få en kommentar eller ?