Avatar billede stupidity Nybegynder
17. februar 2002 - 15:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor er hjælpen når der er brug for den

Fejl melding når der installeres windvd 3

inkompatibel version af Rps-stubben

Hjælp
Avatar billede stupidity Nybegynder
17. februar 2002 - 15:29 #1
Hallo
Avatar billede stupidity Nybegynder
17. februar 2002 - 15:40 #2
skal jeg virkelig til at lukke dette spørgsmål og erkende at eksperten ikke kunne hjælpe
Avatar billede stigc Nybegynder
17. februar 2002 - 15:51 #3
ja luk spm. og lad os andre fastslå at du må være en lille forkælet og utålmodig unge. :)
Avatar billede stigc Nybegynder
17. februar 2002 - 15:52 #4
som faktisk har være tålmodig nok til at finde en passende brugernavn.
Avatar billede stigc Nybegynder
17. februar 2002 - 16:04 #5
Jeg går ud fra du kører XP og har en løsning til dit problem, men du kunne ikke vente mere end 34 minutter. Andre venter uger på svar på deres spørgsmål...
Avatar billede stupidity Nybegynder
17. februar 2002 - 16:08 #6
nej jeg kører ikke xp og nej jeg nægter at tro et fjols som dig kan svare på andet en 2+2 hvortil du vil svare hvor mange æbler er det
Avatar billede stigc Nybegynder
17. februar 2002 - 16:22 #7
sikke voldsomt du reagerer, jeg må have ramt noget meget følsomt.