Avatar billede ncp Nybegynder
16. februar 2002 - 23:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Undertekster...

Hej... Jeg bruger en del det med at sætte undertekster på mine film, da jeg har mange på engelsk. Indtil vidre har jeg brugt dette program:
http://www.divxit.dk/downloads.php?program=18&kategori=Sub afspillere

...men jeg tænkte på om der ikke var et der var lidt mere avanceret - så man f.eks. kunne vælge skrifttypen, tekstfarve, baggrunsfarve, position osv.

Er der nogen der kender sådan et ???
Avatar billede cgleerup Nybegynder
18. februar 2002 - 09:50 #1
du kan jo bruge et program som premiere, hvis du laver photoshop filer og gemmer som targa, *.tga, med en alfakanal så kan du jo gære den på den måde, der kan du indstille alt hvad du vil, men det er naturligvis en smule primitivt!
Avatar billede bentn Nybegynder
18. februar 2002 - 22:06 #2
Så skal du have BsPlayer, den kan alt dette.
http://dvd.box.sk/indexN.php3?pid=divx&prj=soft3&id=5793&rub
(det var det eneste link jeg så'en lige kunne finde)
Avatar billede ncp Nybegynder
08. marts 2002 - 12:02 #3
jeg den kunne ikke læse filen - lukker spm
Avatar billede bentn Nybegynder
08. marts 2002 - 22:36 #4
"...men jeg tænkte på om der ikke var et der var lidt mere avanceret - så man f.eks. kunne vælge skrifttypen, tekstfarve, baggrunsfarve, position osv. Er der nogen der kender sådan et ??? "
- Skrev Du.

Det var det du sprugte om, og det vi(jeg) svarede på, at den så ikke kan læse en fil havde jo ikke noget med sprøgsmålet at gøre-OG var jo ikke dit sprøgsmål.

Jeg er ikke ude efter point,men det irritere mig når folk begrunder at de lukker spørgsmål eller trækker i land med et helt andet spørgsmål som slet ikke var det de stillede.Man bruger jo lidt tid på at finde det præcist bliver sprugt om!
Avatar billede ncp Nybegynder
08. marts 2002 - 23:17 #5
bentn >> nu manipulere du vist lidt på spørgsmålet... jeg skrev også (i form af hyperlinket) at programmer subview godt kunne afspille programmet - så nyttter det jo ikke at du stikker mig et helt anden program - det kan godt være at det kan rette skrift typen osv. - men det kan ikke afspille, så hvad skal jeg bruge det til ?
Avatar billede bentn Nybegynder
09. marts 2002 - 17:04 #6
Manipulere???????!!!- Det jo dine egne ord jeg kopiede ind i mit indlæg.Du ville have et mere avanceret program så du kunne vælge;
skrifttypen, tekstfarve, baggrunsfarve, position osv.til dine undertekster,-og ikke noget andet.
Dit link er bare en henvisning til hvilket program du brugte tidligere.ikke andet.

Jeg giver dig et link til et andet program da du søger efter et andet.
Læs dit eget indlæg.Citat:
"...men jeg tænkte på om der ikke var et der var lidt mere avanceret - så man f.eks. kunne vælge skrifttypen, tekstfarve, baggrunsfarve, position osv.

Er der nogen der kender sådan et ??? "
-Citat slut.