Avatar billede elskemik Nybegynder
16. februar 2002 - 21:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Visning af attachments

Hej....

Min kæreste har været inde og pille ved indstillingerne (typisk kvinder)

Der er sket det at når jeg eksempelvis får en email med attacment og downloader den så kan jeg ikke se den da det program der hoppes over i er Word. Jeg har prøvet at ændre det men ved ikke helt hvor jeg skal gøre det og hvad for et program der skal tilknyttes...

Kan I Hjælpe????

Avatar billede mr_man Nybegynder
16. februar 2002 - 23:39 #1
Det ser ud som om at du kører med Outlook 2000. Hvis det er tilfældet skal du gå ind i din indbakke og der vælge menu'en "Funktioner" derefter vælger du "indstillinger" og endelig den fane der hedder "postformat"  her skaal du fjerne det flueben der hedder "Anvend Microsoft word til at redigere e-mail" ... jeg håber at det hjælper dig ;-)
Avatar billede elskemik Nybegynder
20. februar 2002 - 18:30 #2
Hej Mr_man

Jeg takker for svaret - men har yderligere et par spørgsmål som jeg håber du kan svare på????

1) Jeg har også en hotmail adresse og der sker det samme når jeg er færdigmed at downloade en fil så hopper den over i word og der vises bare en masse tal/bogstaver. Hvad gør jeg for at kunne se filen???

2) Jeg har en cd som også fungerer som cd-rom men når jeg vil se/høre den og åbner den fra den aktuelle placering får jeg fejlmeddelelsen: "MMSYSTEM 281 Denne fil kunne ikke afspilles. Kontroller filnavnet, eller installer en driver som understøtter denne filtype" Hvad gør jeg???

På forhånd tak og hvis jeg ku' ville jeg hæve pointene til det dobbelte

Med venlig hilsen

Mikael