Avatar billede brynil Nybegynder
16. februar 2002 - 20:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MSXSL - ??

Hej. Jeg har netop købt wrox beginning xml og bogen anfører omkring XSLT, at jeg skal anvende parser via kommandoprompt. Det virkede for mig ikke som beskrevet i bogen og jeg kan ikke umiddelbart finde en msxsl-fil (.exe?) der kan eksekveres.
Har hentet ie60dk da parseren skulle være indbygget iflg wrox.

Kan nogen fortælle hvordan jeg anvender denne MSXSL/hvor den sku ligge?

Egentlig har jeg ventet, at xsl-filer skal aktiveres via en reference i xml-filen som .css filer, men det er måske helt forkert?

Birger
Avatar billede kedde65 Praktikant
16. februar 2002 - 20:50 #1
Hvad skriver de i bogen at du skal skrive på kommandoprompten?
Avatar billede brynil Nybegynder
16. februar 2002 - 21:08 #2
msxsl  source  stylesheet

...med sti-angivelse til filer.
Endvidere skriver de man kan placere msxsl-filen i sit arbejdsbibl.!
Avatar billede brynil Nybegynder
17. februar 2002 - 08:50 #3
Jeg lukker spørgsmålet. Saxon virker.