Avatar billede knygaard Nybegynder
16. februar 2002 - 16:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TV-Out

Hej...

Jeg har lige købt et Palit Daytona GeForce 2 Ti TV-Out, og et DVD-drev..! Nu vil jeg så gerne have billedet over på mit fjernsyn, men hvilket kabel skal jeg bruge, og hvordan skal jeg gøre..?

Venlig Hilsen
Kasper Nygaard

Avatar billede thunderfox Nybegynder
16. februar 2002 - 18:27 #1
Jeg mener at der bagpå kortet er en port til den slags kabler der er runde i enden og ender som et scartstik i den anden. Det skulle meget gerne være sådan et kabel du skal bruge, men har du egentlig været inde på deres side eller kigget i den manual der meget gerne sklulle have været med til kortet??? ;)
Avatar billede jytteq Nybegynder
17. februar 2002 - 01:46 #2
Hvis dit fjernsyn har S-VHS skal du bruge eks. http://www.jack-dtp.dk/shop/productlist.asp?id=98&news=&specialoffer=&page=3&search=&keyword=
Hvis den ikke har skal du bruge et composite kabel.
Avatar billede jytteq Nybegynder
17. februar 2002 - 01:49 #3
jeg troede jeg kunne have givet dig hele stien, men hvis du finder kabler og S-VHS til scart er der billeder.
Avatar billede hholger Nybegynder
17. februar 2002 - 13:52 #4
Jeg har et magen til og det er ikke lykkedes for mig andnu.
Driveren fra palit´s hjemmeside understøtter ikke TV-OUT.
CDén der fulgte med kortet indeholdt ingen drivere til kortet.
Skuffet jo joo en del.
Selv efter lang tid her på siden er det ikke lykkedes endnu.
Jeg har klaget hvor det er købt.
holger
Avatar billede jytteq Nybegynder
17. februar 2002 - 14:09 #5
hholger jeg har et hvor det virker. Du skal bruge detornator driveren fra Nvidia, så skal du bruge S-VHS til SCART kablet med separat lydkortkabel. Det skal kobles op før du starter PC.
Hvis dit TV ikke understøtter S-VHS bliver billedet kun S/V og så skal du bruge komposite udgangen på kortet ( det lille phonostik)
med et convertstik til S-VHS stikket.
Avatar billede jytteq Nybegynder
17. februar 2002 - 22:13 #6
Tak for point, du får lige en link til et andet spørgsmål. http://www.eksperten.dk/spm/167899