Avatar billede jabp Nybegynder
20. maj 2000 - 15:25 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

- = A B U S I N E S S = - er noget lort

Jeg syntes at ABUSINESS har gjort noget de ikke skulle, de har fjernet ASP og Access fra deres Small site. Og small site er steget med 5 kr/md.

Hilsen en utilfreds kund (Som snart flytter til et andet hotel)
Avatar billede tomsommer Juniormester
20. maj 2000 - 15:55 #1
Hvad er spørgsmålet?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. maj 2000 - 15:56 #2
HUSK FLYT, ikke over til adgang.nu de har nok den dårligste support, efter man har betalt...
Avatar billede skall Nybegynder
20. maj 2000 - 16:05 #3
Nå..
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. maj 2000 - 16:08 #4
Man skulle lave en side over indtrykket, af en isp...
Avatar billede stigc Nybegynder
20. maj 2000 - 16:17 #5
Ja men det er også nemt for konkurenter til et firma at svine dem til..
Avatar billede tomsommer Juniormester
20. maj 2000 - 16:18 #6
Struer.net sucks!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. maj 2000 - 16:25 #7
stigc, det har du selvfølgelig ret i...
Avatar billede tue Nybegynder
20. maj 2000 - 16:32 #8
Abusiness.dk er godt nok, jeg synes også det er latterligt at de her fjernet ASP fra Small solution, og at priserne er steget, det for de jo ikke lige frem flere kunder af !
Avatar billede spacey Nybegynder
20. maj 2000 - 16:47 #9
Hør nu her folkens, hvis i kigger på priserne er abusiness stadig MEGET billigere end alle andre udbydere så hvad brokker i jeg dog over???

Jeg har selv webhotel hos dem og jeg er godt tilfreds, tænk lige på hvor billigt man kan få det hele både med Perl, ASP og php....
Avatar billede spacey Nybegynder
20. maj 2000 - 16:48 #10
Pas også på tknet, de virker ikke ret proffe.....
Avatar billede skjoldby Nybegynder
20. maj 2000 - 17:18 #11
jabp>>> hvis du ellers har læst den mail der er sendt rundt til kunderne så vil du kunne se at vi ikke fjerne asp fra de allerede oprettede small hoteller. Det er kun nyoprettelserne. Hvis du ikke har modtaget mailen så kontakt venligst info@abusiness.dk så vil du straks få den tilsendt. At priserne er hævet, ja det sker jo. Dem som har bil, kender nok godt til benzinpriserne er steget ca. 1 kr./ltr. det sidste år. Det er squ meget. Vi har kreditorerer i USA og når dollaren også er steget fra 7,1 til 8,4 inden for 4 måneder så kan de mærkes. Generelt glemmer folk at der er tale om en forretning andre folk skal leve af. Spacey har jo ret. Tjek vores konkurrenter ud. Du finder måske enkelte som kan gøre det billigere, men får du så det samme?

Lars Skjoldby
Abusiness
Avatar billede nof Nybegynder
20. maj 2000 - 17:18 #12
...hvorfor opgraderer du ikke bare til deres MEDIUM webhotel, det er stadig meget billigt og du får mere for dine penge!

/nof
Avatar billede snowball Novice
20. maj 2000 - 17:30 #13
skjoldby: Den mail har jeg ikke fået !!!

Snowball
Avatar billede tue Nybegynder
20. maj 2000 - 17:33 #14
skjoldby >> Det har jeg heller ikke !

http://www.qcom.dk
Avatar billede graae Nybegynder
20. maj 2000 - 17:52 #15
hmm, jeg har da heller ikke !!

www.median.dk
Avatar billede skjoldby Nybegynder
21. maj 2000 - 12:07 #16
Jeg prøver at sende den ud igen i dag. Det ser udtil at mange desværre ikke har modtaget den.

Avatar billede jabp Nybegynder
21. maj 2000 - 12:44 #17
Ok undskyld til Abusiness, jeg syntes bare at det var noget lort at fjerne ASp lige før man skylle til at oprette et webhotel ved jer.

Mange gange undskyld til Abusiness.
Jeg bliver hos jer, og sige stadigvæk til min kunder at de skal vælge jer.
Avatar billede snowball Novice
24. maj 2000 - 10:45 #18
skjoldby: Kommer den mail snart eller hva' ????

Snowball
Avatar billede skjoldby Nybegynder
24. maj 2000 - 11:31 #19
Den er sendt til samtlige webmaster accounts i søndags.
Avatar billede snowball Novice
24. maj 2000 - 11:56 #20
Hhhhmmm...Så må jeg vist hellere lige kigge efter én gang til ;)

Snowball
Avatar billede graae Nybegynder
24. maj 2000 - 12:07 #21
JEG har sq heller ikke fået den !!

www.median.dk
Avatar billede tomsommer Juniormester
24. maj 2000 - 13:26 #22
Der er vist nogen der ikke kan finde ud af at sende mails rundt (kender det fra struer.net)
Avatar billede skjoldby Nybegynder
24. maj 2000 - 14:38 #23
tomsommer>>> Der er vist nogen der ikke ved hvad de snakker om!!!
I andre>>> Der er vist nogen der ikke tjekker deres mails! Som jeg skriver, tjek jeres webmaster accounts på jeres domæner. Den allerførste mailadresse I fik da I blev oprettet.
Avatar billede tue Nybegynder
24. maj 2000 - 15:15 #24
Ok, jeg har også fået den, men jeg viste jo ikke at du have sendt mailen til vores webmarster konto, og når man ikke bruger den til daglig, så kom det jo ikke som nogen selvfølge !
Avatar billede skjoldby Nybegynder
24. maj 2000 - 15:29 #25
Det kan jeg selvfølgelig godt se et problem i. Jeg får lavet en nyheds-ting på kunde-community, hvor jeg vil gøre opmærksom på at det er denne konti der bliver brugt til meddelelser fra os. Det er langt fra alle der læser eksperten, og specielt under asp (hvilket undre mig at det er her opslaget er blevet postet).

Grunden til at der bruges webmasterkontoen/administrations kontoen, er fordi, den er der ingen der ændre i. De mailadresser vores kunder oplyser ved bestilling, bliver ofte skiftet ligeså snart de får deres eget domæne og så vil alt for få modtage de mails vi sender ud.

I er da velkommen til at komme med andre forslag :-)