Avatar billede 2-short Nybegynder
14. februar 2002 - 20:54 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

boot installering

hvor kan jeg finde filer til at lave en installations boot cd til windows xp? jeg kører med win2000, men jeg vil gerne også gerne have xp ind.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. februar 2002 - 21:02 #1
Windows xp kan boote på cd´en så boot cd er ikke nødvendig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. februar 2002 - 21:08 #2
Jo den kan - det er et svar du IKKE kan afvise.

Men du kan da hente bootdisketterne og se om de kan lægges på en bootbar cd: http://www.bootdisk.info/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=90
Avatar billede cortina Nybegynder
14. februar 2002 - 21:45 #3
Du kan følge denne guide

http://www.windowsxp.nu/bootcd/

Cortina
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. februar 2002 - 21:51 #4
cortina> en windows XP cd er bootable som standard - så dit svar bliver også afvist. Hvor lave en guide til noget som allerede er tilgængeligt???
Avatar billede cortina Nybegynder
14. februar 2002 - 21:59 #5
Ok

Jeg har bare hørt om mange som ikke kunne boote fra deres xp cd, det kan måske også være at de ikke var helt lovlige, men det regner jeg da med!!

Cortina
Avatar billede onki Nybegynder
16. februar 2002 - 00:51 #6
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2002 - 11:20 #7
onki> læs lige evt. svar INDEN du selv svarer - det svar du giver HAR jeg givet for 2 dage siden!!!
Avatar billede onki Nybegynder
17. februar 2002 - 00:54 #8
john_stigers>>

Tag dog selv at læs svarene før du brokker dig.

Du har et link til pro versionen, jeg har også til home.
Du mener han skal lave en cd ud af disketterne, jeg mener de bare skal bruges som disketter.

Jeg gider ikke at diskutere det. Hvis du mener du har ret, så vil jeg gerne undskylde for at have misfortolket dit svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. februar 2002 - 13:11 #9
onki> OK - jeg dummede mig og læste ikke alt du skrev - undskyld.
Avatar billede cortina Nybegynder
17. februar 2002 - 18:05 #10
2-short>> Jeg takker for points