Avatar billede maxiboy Nybegynder
14. februar 2002 - 19:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WinAmp og Visualization

Når jeg bruger WinAmp, og slår Visualization til, kommer der en skratten i højttalerne. Også når jeg bruger FruityLoop, kommer der skratten når jeg bevæger musen over objekter????
Hvad kan der mon være galt?
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2002 - 19:56 #1
SoundBlaster Live?
Avatar billede Beach Mester
14. februar 2002 - 23:19 #2
Det lyder som om du ikke har hæstekrafter nok under motorhjelmen!
Du kan evt. prøve dette lille forslag som har hjulpet rigtig mange efterhånden:
http://freestyle.dk/afspiller_faq/s4.htm

//Beach
Avatar billede maxiboy Nybegynder
15. februar 2002 - 08:13 #3
Ja, jeg har SB Live.
Prøver lige forslag fra Beach
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2002 - 11:25 #4
Jeg havde samme problem - og min computer mangler ikke hestekræfter. Jeg prøvede at installere de nyeste drivere fra Creative igen og igen - uden resultat. Til sidst kørte jeg en WindowsUpdate, hvilket løste problemet.