Avatar billede swordfish Nybegynder
14. februar 2002 - 09:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

det var en mørk og stormfuld nat!!

det var sådan set i nat da jeg var her inde lige pludselig jeg kunne ikke helt følge med men så genstartede min computer bare uden at jeg rørte ved start knappen. Det var godt nok mærkeligt tænkte jeg og så gik jeg i seng. Kan i sige mig hvad der er galdt med min computer???? (den kørte scandisk ved opstart)

Mange tak på forhånd MVHSwordFish
Avatar billede nonick Nybegynder
14. februar 2002 - 09:42 #1
varm processor måske...
Avatar billede swordfish Nybegynder
14. februar 2002 - 09:44 #2
okay der men i/du har ikke tilfældig vis forstand på worldcraft for så tjek lige dette:

http://www.eksperten.dk/spm/172269

men du skal have tak!!!!!! nonick
Avatar billede alapalooza Nybegynder
14. februar 2002 - 10:26 #3
Hvilke programmer kørte du ? og hvilket styresystem ?
Avatar billede spikey Nybegynder
14. februar 2002 - 11:33 #4
alapalooza du er da ikke alt for smart med det spørgsmål!!!
Avatar billede lazac Nybegynder
14. februar 2002 - 12:45 #5
1: Din BIOS er sat til at starte på et bestemt tidspunkt... eller tillader autostart...
2: Din "Task Manager" indeholder en opgave, der kører disk-defragmentering på bestemte tidspunkter.
Avatar billede snubby Nybegynder
14. februar 2002 - 23:39 #6
du har jo helt sikkert tjekket for remotestyring.