Avatar billede jadebob Nybegynder
09. februar 2002 - 14:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Net Speed

Jeg har været inde boomtowns pc cafe, og der spillede jeg cs.
Jeg har siden undret mig over hvordan de på internet games for net speed til at ståsom tal.
Hvordan gør man det?
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2002 - 14:49 #1
Hej jadebob, fortæl lige lidt mere om hvad du mener med Net Speed?

/Kim
Avatar billede jadebob Nybegynder
09. februar 2002 - 14:51 #2
Altså lige ved siden af de grønne kvadrater, er der nogle talder angiver hvor hurtigt nettet kører på den pågældende server ?
:D
Avatar billede nisju Nybegynder
09. februar 2002 - 14:57 #3
du skriver bare : "net_grapf" i konsolen og derefter et nummer fra 1 - 3 !!
og nul hvis den skal slås fra !!!
Avatar billede jadebob Nybegynder
09. februar 2002 - 15:02 #4
det er ikke inde i spillet jeg vil have det til at stå.
Avatar billede spocky Nybegynder
10. februar 2002 - 00:38 #5
download et lille program der kan fortælle dig hvor meget du dow og up loader med mens du er på  det køre bare i baggunde
og hedder bwmeter
hvis du ikke kan finde så finder jeg det til dig
Avatar billede jadebob Nybegynder
10. februar 2002 - 12:24 #6
Ingen hjælp
Avatar billede neontetra Nybegynder
05. februar 2015 - 11:23 #7
Hej jadebob, fortæl lige lidt mere om hvad du mener med Net Speed?

Internet hastighed er den tid, det tager for en data, der skal overføres på internettet. Internet spped er opdelt i to gategories såsom upload hastighed og download hastighed. Upload hastighed er den hastighed, hvormed en data uploades til en server fra din computer. Download hastighed er den hastighed, ved hvilken en data downloades fra aserver til en computer. internet hastighed er beregnet i Mbps (Mega Bits per sekund) eller MBps (Mega Bytes per sekund) Du kan tjekke din internet hastighed ved at besøge http://www.scanmyspeed.com/ og har en gratis internet hastighed test.