Avatar billede trq Nybegynder
07. februar 2002 - 23:14 Der er 4 kommentarer

Netvideoer

Hej alle
Er der nogen der ved om man på nogen måde kan gemme de film der automatisk starter op på en hjemmeside? Denne film starter i media player og der står ikke noget med gem, når man højreklikker!! Prøv det selv eventuelt... det drejer sig om den fotooptagelse der er lavet med kicki på sh-online.dk.... kan denne gemmes på min HD?? Håber i kan hjælpe!!
Avatar billede Noone Nybegynder
09. februar 2002 - 13:02 #1
Har du fået lov til at gemme den video? Ellers skal du nok ikke regne med du kan få hjælp her, da det vidst ikke er tilladt hvis du ikke har fået lov.
Avatar billede trq Nybegynder
09. februar 2002 - 13:13 #2
Det ved jeg ikke den ligger fuldt tilgængeligt for offentligheden og dermed regner jeg også med at det er tilladt!!! Men ok hvis du ikke ved det eller ikke vil hjælpe er det ok for der er sikkert andre der kan!!!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
12. februar 2002 - 11:42 #3
Først vil jeg gerne pointere at du ikke må gemme den blot fordi den "vises for offentligheden" som du skriver, men hvis den ikke streames ligger den i den temp for internetfiler, så faktisk burde den ligge på din maskine allerede.

Men husk - der sidder nogen som har brugt resourser på at skave det produkt du sidder med, og af samme grund bør du ikke krænke deres rettigheder! Ofte er der en download mulighed hvis det eksempelvis er en trailer eller andet reklamemateriale!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. april 2002 - 13:38 #4
haloooooooo ?