Avatar billede jmarkling Nybegynder
07. februar 2002 - 13:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oracle på webserver

Nu har jeg lavet et par tabeller i SQL*plus, hvor finder jeg dem rent fysisk så jeg kan smække dem på en webserver?

Avatar billede nosjns Nybegynder
07. februar 2002 - 14:02 #1
hvilken webserver?
Hvilket sprog? php? asp? plsql?
Avatar billede jmarkling Nybegynder
07. februar 2002 - 14:13 #2
asp...
men jeg har fundet koden til at skabe kontakten til tabellen, men det jeg ikke helt har styr på er hvilke filer, jeg skal overfører til serveren...
Lige nu har jeg PSW men jeg installere IIS i løbet af weekenden...
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q193225
Avatar billede viperfx102 Nybegynder
07. februar 2002 - 15:05 #3
Der er ikke nogen fil ligesom der f.eks er med Access. Du skal have din Oracle database installeret på din webserver og så tilgå den fra din asp via f.eks. en ODBC-driver
Avatar billede jmarkling Nybegynder
07. februar 2002 - 18:34 #4
OK, der er sådan det hænger sammen...øv øv æv. _Det bliver jo dyrt