Avatar billede Pansen Praktikant
06. februar 2002 - 22:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Grafik med mx

Hvordan kan det være at når jeg ser film på min pc med et geforce 2mx kort i, så kan der være små fikanter i billedet.
Med den anden pc jeg har der sidder der et matrox marvel g400 agp , har hørt det ikke er særligt godt,men i den samme film ser det bedre med prikkerne!!!

Hvordan det, er geforce bare ikke så god til grafik i film eller hvad?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. februar 2002 - 22:55 #1
kun opret et spørgsmål om det samme - luk de andre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede Pansen Praktikant
06. februar 2002 - 23:08 #2
hvordan lukker jeg de andre metal_hansen
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. februar 2002 - 23:13 #3
læg et svar - og accepter det
Avatar billede umbo Nybegynder
06. februar 2002 - 23:14 #4
tha_old : Du laver selv at svar og acceptere det.
Avatar billede bongobride Nybegynder
06. februar 2002 - 23:15 #5
Geforce kort kan ikke måle sig med Matrox i 2D, hverken fart eller kvalitet. Derimod er Geforce langt bedre i 3D end dit Matrox.
G400 kortet er også ekstrem godt til video osv.
Avatar billede Pansen Praktikant
06. februar 2002 - 23:20 #6
ok bongobride hvis jeg nu går ud og køber et nyt geforce f.eks. geforce 2 gts 64 ville det hjælpe?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. marts 2002 - 05:02 #7
tid at lukke?!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:19 #8
lukketid?!