Avatar billede tobias Nybegynder
12. maj 2000 - 23:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny Kategori...... Programering---->VRML

Når nu alle de wap telefoner bliver rigtig kendte ville det være cool med en kategori til programering af wap sider...VRML altså...
Avatar billede justincase Nybegynder
13. maj 2000 - 00:28 #1
Det du laver wap sider hedder wml (Wireless Markup Language ? Ta'r jeg fejl så ret mig) , og det er der allerede en kategori med : WAP/WML.

VRML står for Virtual Reality Modeling Language, og er et forsøg på 3d adoptering til internettet.
VRML minder en hel del om raytracing kode.

Men en VRML kategori ville vel heller ikke være af vejen.
Avatar billede tobias Nybegynder
13. maj 2000 - 00:42 #2
nope...youre right....

Jeg regner ikke med at jeg kan undskylde det med at det er en taste fejl...??

arhhhhhh.....! Man skal trykke vis alle for at se alle kategorierne, jeg troede den var til at vise alle spørgsmålene i kategorien...!