Avatar billede tbb Nybegynder
05. februar 2002 - 21:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sound pause ???

Jeg har brug for hjælp i forbindelse men at pause et lydspor i min movie.
Min movie bliver afspilet over et antal frame, men det skal være muligt at pause moiven så både lyd og billede stopper i samme frame. Derefter skal det igen være muligt, at sætte den igang, hvorved den afvikler lyd og billede fra den frame den kom til.

Jeg håber der er en som har en god ide til mit problem..
Avatar billede jacksleo Nybegynder
05. februar 2002 - 21:57 #1
det er da bare at indsætte en knap som har stop movie og en anden som har play som funktion
Avatar billede cowboy Nybegynder
05. februar 2002 - 22:22 #2
Det kommer vel an på om man har lavet lyden som en event eller som streaming.
Avatar billede tbb Nybegynder
05. februar 2002 - 22:25 #3
Jeg har lagt min lyd som streaming. Men mit problem er at den afvikler hele lydsporet inden den stopper/pauser det...
Avatar billede tbb Nybegynder
05. februar 2002 - 22:28 #4
Men jeg vil lige prøver dit forslag jacksleo.
Avatar billede tbb Nybegynder
06. februar 2002 - 08:50 #5
Jeg har prøvet med stop movie, den stopper godt nok også selve movien men ikke lyden, den spiller færdig og det er problemet.
Avatar billede tbb Nybegynder
11. februar 2002 - 11:23 #6
lukker spørgsmålet....
Avatar billede tbb Nybegynder
11. februar 2002 - 11:23 #7
spørgsmålet er lukket...