Avatar billede kbruun Nybegynder
11. maj 2000 - 11:41 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Giv en melding...

Er der nogen der gider at give mig en melding på det rent grafiske på www.kristianbruun.dk !?
Avatar billede fumes Nybegynder
11. maj 2000 - 11:46 #1
http://www.kristianbruun.dk

Husk lige http:// !!!
Avatar billede morten_b Nybegynder
11. maj 2000 - 11:53 #2
Der mangler scrolling ude i siden
hvis man ikke kører maximized.

...men ellers har jeg ikke rigtig noget negativt at sige om det grafiske. Det er fandeme flot!!!

Rent brugsmæssigt kan man sige at det ikke er helt let at følge med i teksten på grund af den scrolling du har lavet, men det var jo ikke det du bad om.

Så meldingen må være:

Thumbs up!
Avatar billede haldesign Nybegynder
11. maj 2000 - 12:00 #3
Meget flot!!

Oppe i højre hjørne har du 2 skygger der overlapper hinanden. Det ser lidt mærkeligt ud.

Eller rigtig godt!!!

- Anders
Avatar billede stoffer Nybegynder
11. maj 2000 - 12:13 #4
Jeg synes også det er pænt...Meen når man lige kommer ind tror man at det er et museum eller lign. Men den er pæn...

Jeg synes det vil være lidt pænere at åbne den i et nyt vindue, da jeg synes overgangen mellem det brune og blå er lidt kraftig...

men 10@13
Avatar billede dellepude Nybegynder
11. maj 2000 - 12:24 #5
Det ser umiddelbart fedt ud, der er dog et par småting jeg mener godt kan blive bedre.

Jeg har kun set sitet i NN 4.71. Her er der der en hvid kant langs venstre side samt toppen. og teksten i tekstvinduet ligger med det første tegn udenfor feltet. Endvidere ligger grafikken øverst til højre vist lidt skævt.

Som helhed virker layoutet godt, afdæmpede farver, der harmonerer - dog bør du nok ændre overskriften eller undersideoverskrifterne (CV m.fl.), så de er i samme farve.

Sidst men ikke mindst bør du få rettet de små stavefejl, der er hist og her.

Sven : )