Avatar billede skullhead Nybegynder
09. maj 2000 - 11:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Digital hud

Er der nogen her som ved hvordan man laver digital hud i 3D Studio R3? Altså hvis man har lavet en model af flere dele, og man ikke er god nok til at sætte det hele sammen, så det ser godt ud. Så kunne man måske trække noget hud over disse dele, så det ser ud som om at de sidder sammen. Eller der nogen som ved hvor man kan downloade et sådan plug-in? Er villig til at give flere point.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
10. maj 2000 - 22:32 #1
Nu gætter jeg bare, men jeg vil da i hvert fald tro at det kunne blive svært i standard 3D Studio MAX... Jeg vil tro at du skal betale penge for det plugin, eller bruge Maya f.eks...
Avatar billede rrs Nybegynder
18. maj 2000 - 23:31 #2
Hej Ghandi....

Smid mig lige en mailadresse, så sender jeg dig et voldfedt cloth plugin. Men først når du har givet mig en masse points :)

Hvis du ikke gider ha' det som mail må du vente til vi ses...

RRS /Carex :)