De ville nok få flere kunder, hvis de svarede på deres bestillinger. Jeg har et domæne, der ligesågodt kunne være parkeret hos dem. Men ingen svar på bestilling - efter et par uger, ca.
Tja, jeg tror nu det er lidt som freepaq, man får hvad man betaler for! Jeg ved ikke om det er noget firma i den forstand, så er de i hvertfald meget billige.. Kan ikke lige forestille mig de tjener kassen, så der er nok heller ikke så meget support...
Jeg havde samme problem som som erikjacobsen, men da jeg så sprøvede at kontakte dem fordi, jeg godt kunne tænke mig domænet, sagde de bare til mig at jeg skulle bestille det igen... men der skete stadig ikke noget... så kontaktede jeg dem igen... og så fik jeg at vide, at det ikke var deres problem at min bestilling ikke kom igennem... derfor har jeg valgt Wannafind.dk, som skulle være den mest stabile og billigste udbyder... kan anbefales
"ret negativ", hojben? Næh, jeg har været "temmelig undrende". Men mit forsøg på en bestilling til en "sovende" domæne må da siges at være et udtryk for åbenhed - for det kan jo være de kan levere en udmærket vare. Jeg kan ikke se hvordan det kan hænge sammen økonomisk, og jeg ville ikke turde sætte et "vigtigt" domæne på deres servere.
Indtil videre har de jo så heller ikke leveret varen til mig.
Måske ér deres målgruppe "fattige teenagere", der ikke stiller så store krav , og deres sponsorering af fotx.net hosting kunne jo godt tiltrække de mange "teenagere", eksperten.dk efterhånden er befolket af.
Mnjah, hojben, hvis du vil have kvalitetshosting kunne jeg godt sælge dig det. Men det er ikke billigt. Det er faktisk for dyrt til at jeg har råd til at "lege" med det :)
Mon de overhovedet hoster nogle domæner i øjeblikket ud over fotx.net. Det skulle da være mærkeligt at ikke bare en fra Exp har et domæne liggende der, og som kunne give noget feedback.
Hej Allesammen Lige for at gøre opmærksom på en ting kan jeg fortælle at vores sælger/regnskabs mand er på ferie.
Dette resultere i at vi pt. kun er to til at køre firmaet. Når dette sker, er vi naturligvis klar over at det kan lede til en mindre forsinkelse.
I dit tilfælde Erik kan jeg lige kommentere at du fortog din bestilling klokken 22,36 den 25. januar. Og da vi i dit tilfælde har haft problemer med at sende emails til den oplyste email adresse, har vi naturligvis ventet til den var forsøgt 3 gange. Hvilket føre til at vi er i weekenden og ikke kan udsende rigtig post.
Jeg kan dog også lige indskyde at du gerne skulle ha modtaget din faktura enten igår eller også ankommer den i din postkasse idag.
Cliche I/S er ikke et firma med store armbevægelser, vi er klar over at vi ikke kan konkurrere med Cybersity/Tiscali/A0 og andre store webhosting firmaer.
Vi har valgt at starte denne service til alle som bare generalt forventer en oppetid på 99,7 % og som ikke behøver at have telefon support 24/7.
Da vi stadigvæk er 13 dage gamle kan jeg kun desværre sige at vi endnu ikke har modtaget betaling for størstedelen af de bestillinger som vi har fået. Derfor har vi endnu ikke et stort portfølje af kunder.
At vores mailserver akut skulle til lægen samt vi mangler en mand, har været grunden til at vi har haltet lidt efter denne uge.
Dette kan jeg kun være ked af. Vi arbejder på at kunne være med i de stores liga, men indser da også at det er svært når vi har mødt stor modstand.
Modstand er dog godt, for hvis vi skal blive bedre er der kun en måde at gøre det på, nemlig finde ud af hvor det er vi halter efter og rette fejl som de forekommer.
Jeg håber at folk vil give os en chance, selvfølgeligt er skepsis tilladt, men hvis i kunne se vores beregninger sammen med vores prisideologi ville i se at dette sagtens er en forretning som kan køre rundt.
Håber dette er sidste gang vi bliver nødt til at kommentere på eksperten, da vi ikke er ude på at selvpromovere vores firma.
xi-crazy Ikke for at lyde som en undskyldning, men må jeg ikke bede om din email adresse, eller subjektet på den email du skrev til os, bare så vi kan følge med i hvad der skete i din sag
Vil det sige, detholderikke, at der er emails, I ikke kan sende til? Øh, jamen, hvad er meningen med det? Ok, det jeg ville flytte var mest beregnet på parkering, men jeg valget netop et webhotel med scripting, for I skulle også afprøves.
Kan I ikke sende email til min gamle, helt normale SMTP-postkasse, så glemmer vi det her hosting helt og aldeles.
...men I har ikke tænkt jer at gøre noget ved det?
Det er jo faktisk anden gang, den email-adresse volder jer problemer, og forventede at det var højeste prioritet at få rettet, hvad der nu end er galt. Jeg har aldrig hørt om det problem før....
Så helt ærligt: det er da en uholdbar situation, at nogle email- adresser virker, og andre ikke.
Erik Hvis du løbende holder dig orienteret på vores website, kan du se at vi nu inat har fået vores nye mailserver op at køre, denne forventer vi levere varen 110%
Men jeg vil hellere tage denne samtale med dig over telefonen, eller pr. email.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.