Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
30. januar 2002 - 18:34 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

Cliche.dk ??

Nogle som kan anbefale Chiche.dk ???
Jeg har nemlig brug for et billigt webhotel, det virker og ikke går ned hvert 3 minut :)
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
30. januar 2002 - 18:35 #1
.. :-) Cliche er nyt på markedet men jeg kan ikke se noget galt i at teste dem..
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
30. januar 2002 - 18:35 #2
-> se evt. min hjemmeside :
www.wzglobal.com :)
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
30. januar 2002 - 18:41 #3
Hmm jeg vil vel bare høre om det er spild af penge :)
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
30. januar 2002 - 18:42 #4
Chiche.dk = www.Cliche.dk :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. januar 2002 - 18:45 #5
De ville nok få flere kunder, hvis de svarede på deres
bestillinger. Jeg har et domæne, der ligesågodt kunne være
parkeret hos dem. Men ingen svar på bestilling - efter et
par uger, ca.
Avatar billede jonatand Nybegynder
30. januar 2002 - 18:46 #6
Tja, jeg tror nu det er lidt som freepaq, man får hvad man betaler for! Jeg ved ikke om det er noget firma i den forstand, så er de i hvertfald meget billige.. Kan ikke lige forestille mig de tjener kassen, så der er nok heller ikke så meget support...
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
30. januar 2002 - 18:48 #7
Hmm... jeg ved jo at freepaq ikke helt holder havd de lover, og hvis jeg nu skal miste penge for den samme service er det jo ikke så godt :( !!
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
30. januar 2002 - 18:54 #8
Jeg havde samme problem som som erikjacobsen, men da jeg så sprøvede at kontakte dem fordi, jeg godt kunne tænke mig domænet, sagde de bare til mig at jeg skulle bestille det igen... men der skete stadig ikke noget...
så kontaktede jeg dem igen... og så fik jeg at vide, at det ikke var deres problem at min bestilling ikke kom igennem... derfor har jeg valgt Wannafind.dk, som skulle være den mest stabile og billigste udbyder... kan anbefales
Avatar billede cpufan Juniormester
30. januar 2002 - 18:54 #9
Må jeg være så fri at henlede din opmærksomhed på www.adweb.dk

Vi er ikk så ræng' endda :)
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
30. januar 2002 - 18:57 #10
mig???
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
30. januar 2002 - 19:08 #11
ahhh got it
Avatar billede cpufan Juniormester
30. januar 2002 - 19:11 #12
????  =:)  !
Avatar billede 12tri Nybegynder
30. januar 2002 - 19:39 #13
Jeg har tidligere stillet samme spm se evt her:

http://www.eksperten.dk/spm/162167

Morten
Avatar billede hojben Novice
30. januar 2002 - 20:16 #14
Erik > egentlig utroligt at du har kunne bestille hos dem eftersom de lige er åbnet...

Egentlig har jeg set dig være ret negativ på cliche.dk løbende her på E. Er du selv webdealer eller hvordan ligger det?
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
30. januar 2002 - 20:39 #15
jeg har bare ikke tid til at vente flere uger på minw bestillinger, kun 7 dage...
Jeg har altså projecter der ska være færdige hurtigt...
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. januar 2002 - 21:02 #16
Det er vel heller ikke meningen...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. januar 2002 - 22:44 #17
"ret negativ", hojben? Næh, jeg har været "temmelig undrende".
Men mit forsøg på en bestilling til en "sovende" domæne må
da siges at være et udtryk for åbenhed - for det kan jo være de
kan levere en udmærket vare. Jeg kan ikke se hvordan det kan
hænge sammen økonomisk, og jeg ville ikke turde sætte
et "vigtigt" domæne på deres servere.

Indtil videre har de jo så heller ikke leveret varen til mig.

Måske ér deres målgruppe "fattige teenagere", der ikke stiller
så store krav , og deres sponsorering af fotx.net hosting kunne
jo godt tiltrække de mange "teenagere", eksperten.dk efterhånden
er befolket af.

Mnjah, hojben, hvis du vil have kvalitetshosting kunne jeg godt
sælge dig det. Men det er ikke billigt. Det er faktisk for dyrt til
at jeg har råd til at "lege" med det :)
Avatar billede 7th Praktikant
31. januar 2002 - 00:39 #18
Mon de overhovedet hoster nogle domæner i øjeblikket ud over fotx.net. Det skulle da være mærkeligt at ikke bare en fra Exp har et domæne liggende der, og som kunne give noget feedback.
Avatar billede detholderikke Nybegynder
31. januar 2002 - 02:29 #19
Hej Allesammen
Lige for at gøre opmærksom på en ting kan jeg fortælle at vores sælger/regnskabs mand er på ferie.

Dette resultere i at vi pt. kun er to til at køre firmaet.
Når dette sker, er vi naturligvis klar over at det kan lede til
en mindre forsinkelse.

I dit tilfælde Erik kan jeg lige kommentere at du fortog din bestilling klokken 22,36 den 25. januar.
Og da vi i dit tilfælde har haft problemer med at sende emails til den oplyste email adresse, har vi naturligvis ventet til den var forsøgt 3 gange.
Hvilket føre til at vi er i weekenden og ikke kan udsende rigtig post.

Jeg kan dog også lige indskyde at du gerne skulle ha modtaget din faktura enten igår eller også ankommer den i din postkasse idag.

Cliche I/S er ikke et firma med store armbevægelser, vi er klar over at vi ikke kan konkurrere med Cybersity/Tiscali/A0 og andre store webhosting firmaer.

Vi har valgt at starte denne service til alle som bare generalt forventer en oppetid på 99,7 % og som ikke behøver at have telefon support 24/7.

Da vi stadigvæk er 13 dage gamle kan jeg kun desværre sige at vi endnu ikke har modtaget betaling for størstedelen af de bestillinger som vi har fået. Derfor har vi endnu ikke et stort portfølje af kunder.

At vores mailserver akut skulle til lægen samt vi mangler en mand, har været grunden til at vi har haltet lidt efter denne uge.

Dette kan jeg kun være ked af.
Vi arbejder på at kunne være med i de stores liga, men indser da også at det er svært når vi har mødt stor modstand.

Modstand er dog godt, for hvis vi skal blive bedre er der kun en måde at gøre det på, nemlig finde ud af hvor det er vi halter efter og rette fejl som de forekommer.

Jeg håber at folk vil give os en chance, selvfølgeligt er skepsis tilladt, men hvis i kunne se vores beregninger sammen med vores prisideologi ville i se at dette sagtens er en forretning som kan køre rundt.

Håber dette er sidste gang vi bliver nødt til at kommentere på eksperten, da vi ikke er ude på at selvpromovere vores firma.
Avatar billede detholderikke Nybegynder
31. januar 2002 - 02:37 #20
xi-crazy
Ikke for at lyde som en undskyldning, men må jeg ikke bede om din email adresse, eller subjektet på den email du skrev til os, bare så vi kan følge med i hvad der skete i din sag
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. januar 2002 - 06:07 #21
Vil det sige, detholderikke, at der er emails, I ikke kan sende til?
Øh, jamen, hvad er meningen med det? Ok, det jeg ville flytte var
mest beregnet på parkering, men jeg valget netop et webhotel
med scripting, for I skulle også afprøves.

Kan I ikke sende email til min gamle, helt normale SMTP-postkasse,
så glemmer vi det her hosting helt og aldeles.
Avatar billede detholderikke Nybegynder
31. januar 2002 - 10:08 #22
Det er vi da kede af at høre.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. januar 2002 - 10:44 #23
...men I har ikke tænkt jer at gøre noget ved det?

Det er jo faktisk anden gang, den email-adresse volder jer problemer,
og forventede at det var højeste prioritet at få rettet, hvad der
nu end er galt. Jeg har aldrig hørt om det problem før....

Så helt ærligt: det er da en uholdbar situation, at nogle email-
adresser virker, og andre ikke.
Avatar billede detholderikke Nybegynder
31. januar 2002 - 12:57 #24
Erik
Hvis du løbende holder dig orienteret på vores website, kan du se at vi nu inat har fået vores nye mailserver op at køre, denne forventer vi levere varen 110%

Men jeg vil hellere tage denne samtale med dig over telefonen, eller pr. email.
Avatar billede detholderikke Nybegynder
31. januar 2002 - 12:58 #25
At selvpromovere er ikke i vores koncept