Avatar billede stof Nybegynder
30. januar 2002 - 17:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

programmer?

Jeg har fået en masse programmer, men jeg ved ikke hvad de kan bruges til...

1.Hvad kan Adobe golive 50 bruges til?

2.Hvad kan Easy recovery pro 51 bruges til?

3.Hvad kan Ejay Mix Station - Special edition bruges til?

4.Hvad kan Emagiclogic audio platinum47 bruges til?

5.Hvad kan Partition magic 6.01 bruges til?

6.Hvad kan phtoimpact bruges til?

7.Hvad kan shockwaves studiov 85 bruges til?

8.Hvad kan smart draw profesionel v512 bruges til?

9.Hvad kan Symantec pc anywhere v100 bruges til?

10.Hvad kan Winmx260 bruges til?

11.Hvad kan CAKEWALK SCORE WRITER V1 bruges til?

12.Hvad kan CDRWINV40A bruges til?

13.Hvad kan COPERNIC 2001 bruges til?

14.Hvad kan Cunei20e bruges til?

15.Hvad kan HOMESITE452 bruges til?

16.Hvad kan J-PERK503 bruges til?

17.Hvad kan Nero.50 bruges til?

18.Hvad kan NORTON COMMANDER V201 bruges til?

19.Hvad kan OSCAR2001  bruges til?

20.Hvad kan Pgp651  bruges til?

21.Hvad kan SETUPFACTORY50 bruges til?

22.Hvad kan STEINBERGCUBASEVST32V50R1 bruges til?

23.Hvad kan vnc bruges til?

24.Hvad kan wetsock40e bruges til?

Det var vist det hele :-) Håber du kan svare bare på nogle af spørgsmålene...
Avatar billede sprutnik Nybegynder
30. januar 2002 - 17:14 #1
Det der lyder som warez, så det basker...
Avatar billede dmcn Praktikant
30. januar 2002 - 17:15 #2
Der er vist en der har anskaffet sig en warez-cd. ;D
Avatar billede mariegaard Nybegynder
30. januar 2002 - 17:16 #3
Der er mange - RIGTIG - dyre musikprogrammer. Bare Logic og Cubase koster ca. 8000 pr. stk!

Smid den ud!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. januar 2002 - 17:17 #4
3.Hvad kan Ejay Mix Station - Special edition bruges til - til at lave musik med.
5.Hvad kan Partition magic 6.01 bruges til? - til at dele din hd op i partitioner (så du får flere drev ud af et.)
17.Hvad kan Nero.50 bruges til? - det er et brænderprogram.
19.Hvad kan OSCAR2001  bruges til? - hmmm så vidt jeg husker er det et program med serie koder.

22.Hvad kan STEINBERGCUBASEVST32V50R1 bruges til? - er et ret så dyrt program til at lave musik med......
Avatar billede stroehm Nybegynder
30. januar 2002 - 17:26 #5
1.Hvad kan Adobe golive 50 bruges til? - Lave hjemmesider ala dreamweaver og frontpage.

4.Hvad kan Emagiclogic audio platinum47 bruges til? - Lave musik - Midi, Mix, Harddiskrecording

5.Hvad kan Partition magic 6.01 bruges til? - opdele en hardidk i flere virtuele drev.

6.Hvad kan phtoimpact bruges til? - Billede redigering

7.Hvad kan shockwaves studiov 85 bruges til? - til at lave Shockwave applikationer med - Multimedie, CD rom Internet m.m.

8.Hvad kan smart draw profesionel v512 bruges til? - tegne program

9.Hvad kan Symantec pc anywhere v100 bruges til? - fjernstyrring computere over netværk.

10.Hvad kan Winmx260 bruges til? - dette er et filsharing program ala napster - bare med alle typer af filer.

11.Hvad kan CAKEWALK SCORE WRITER V1 bruges til? Udskrive noder fra midi filer

15.Hvad kan HOMESITE452 bruges til? - håndkode hjemmesider med, script osv.

17.Hvad kan Nero.50 bruges til? - brænde cd rom

19.Hvad kan OSCAR2001  bruges til? det er en database over serie numre til programmer

20.Hvad kan Pgp651  bruges til? - et krypteringsprogram

22.Hvad kan STEINBERGCUBASEVST32V50R1 bruges til? Midi, Mix, Hardiskrecording

23.Hvad kan vnc bruges til? fjernstyrring af computer over netværk
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2002 - 20:56 #6
Er der nogen der har anmeldt stof?
Avatar billede stof Nybegynder
30. januar 2002 - 22:16 #7
Er det ulovligt at spørge hvad et program skal bruges til???
Hvis det er det, hvilket jeg ikke kan se inde på reglerne, så skal jeg nok lukke spørgsmålet, for jeg er ikke ude på at gøre noget ulovligt. Slet ikke inde på eksperten hvor man altid kan få hjælp på lovlige ting - helt retfærdigt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2002 - 23:12 #8
du siger du har fået en masse programmer - javel. Er du selv klar over hvor mange penge der er for??? Adobe Golive alene koster ca. 4000 kr.

Og få så lukket det spørgsmål!
Avatar billede dmcn Praktikant
31. januar 2002 - 23:21 #9
Du burde lukke spørgsmålet for din egen skyld, mere end for ekspertens skyld.

Kommer der en "lovmand" forbi dette spørgsmål vil det ikke tage ham meget mere end 2 sekunder at regne ud, at den samling programmer kommer fra en person, der har hentet dem med det formål at distriburere dem ulovligt. Eftersom der er programmer for et godt stykke over 50000 kr. pr. cd er det altså en større sag, hvorfor "lovmanden" kunne have en hvis interesse i at kontakte eksperten.dk for at få dine kontaktinformationer, så han kan få en sag i gang imod dig. Pludselig står du som mellemmand, og hvis du ikke oplyser hvor du har fået programmerne fra, så får du en voldsom bøde - det gør du også selvom du oplyser hvor du har dem fra, men dette burde i det mindste trække lidt ned.

Altså, luk, med mindre du vil risikere at få røven voldsomt på komedie. :)
Avatar billede jonatand Nybegynder
31. januar 2002 - 23:24 #10
Og smid cd'en ud.... For dit eget bedste.
Avatar billede stof Nybegynder
01. februar 2002 - 14:13 #11
Jeg lukker