Avatar billede cyber_freak Nybegynder
27. januar 2002 - 22:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Xp skal køre stabilt

jeg er blevet den heldige owner af XP(pro version)
jeg har før haft problemer med at køre såsom win2000 stabilt på min comp, men vil da lige prøve XP, så mit spørgsmål er, skal jeg installere andre programmer eller filer til XP, såsom service pack, ligesom til win2k....eller er det bare at installere XP og så køre det????
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2002 - 22:08 #1
Der ER ingen servicepavk (endnu) til winxp så bare installer og kør det - jeg hentede kun en fra update og det var en sikkerhedsopdatering på 5 Mb - det var alt der var - og stadig er :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2002 - 22:08 #2
svar
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
27. januar 2002 - 22:13 #3
har lige et lille tillægsspørgsmål, hvordan kan det være at ALT andet end win98, sux på min comp??
der går lige et par timer så plejer de første blå skærme at dukke op???
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2002 - 22:18 #4
er det en gammel maskine? Og hvor stor er den?
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
27. januar 2002 - 22:29 #5
Anus a7v motherboard
t-bird 850 mhz socket a (ik overclocket)
soundblaster live 1024
Typhoon 100 Mbit netkort
256 Apacer ram
75 gig hdd
og et gammelt SCSI-kort til mine plextor drev...kan det være det der lavet ravage i det hele????
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
27. januar 2002 - 22:31 #6
og et G-Force 256 AGP
Avatar billede jgs Nybegynder
28. januar 2002 - 11:30 #7
Det nævnte Anus a7v MB,er det ikke det oprindelige fra ASUS,som var bestykket med AMD`s 750/751-chipsæt???
I så fald er der store prob`s med RAM-styringen,jeg havde selv sådan et i en periode,men jeg fik det byttet efter et halvt år med store problemer.
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
28. januar 2002 - 11:59 #8
hmmm jeg er rimelig sikker på at det er det oprindelige mainboard....sååå hvad kan jeg gøre, og skal jeg ha det byttet, eller er det for sent ...det er fra december 2000????
for jeg et andet eller får man pengene tilbage eller hvad sker der, hvis jeg kan bytte det?
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
29. januar 2002 - 08:27 #9
okay jeg har flashet min bios til version 1009, og installeret XP på mit D-drev, og indtil nu kører det sq som en drøm....
XP er pænt nice, det fandt sq alle mine drivere,uden nogen former for fejl eller brok,både graffikkort,netkort,SCSIkort og min skærm...men jeg venter lige lidt med at give point, til om nogle dage....for at se om det fucker op senere, eller det bliver med at køre som en drøm