Avatar billede squadjot Nybegynder
27. januar 2002 - 03:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Har brug en #¤%#"- masse Bob Marley billeder!!!!

JEg kunne godt bruge lidt hjælp med at finde nogle Bob Maley billeder, der må være en masse derude...

Grunden til jeg ikke bare downloader nogen selv er fordi jeg skal bruge....tjae fra tusind og op!!!

så hvis der nogen der ligger inde med 1000 bob marley fotos (eller bare nogle stykker) så send dem til mig!!!!

JS@COHAESIO.COM
Avatar billede bbrockie Nybegynder
27. januar 2002 - 05:09 #1
Søg på Google :o)

Har fundet en hel masse frem her:
http://images.google.com/images?q=bob+marley&hl=en&btnG=Google+Search
Avatar billede bbrockie Nybegynder
27. januar 2002 - 05:10 #2
Tror der er få mennesker der ligger inde med 1.000 billeder af Bob Marley, med mindre de er totalt fanatikere, så det er vel bedst selv at tage den lang søge vej, ud efter "ham" :o)
Avatar billede mortent Nybegynder
27. januar 2002 - 12:53 #3
hvad skal du bruge 1000 billeder af bob marley til???
Avatar billede bentn Nybegynder
27. januar 2002 - 15:08 #4
det var en skam jeg har nemlig kun 999 :)(joke)