Avatar billede tning.dk Nybegynder
26. januar 2002 - 19:20 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

PHP-Nuke

Hej eksperter

jeg har siden www.tuning.dk som kører med PHP-Nuke, og det hele kører fint undtagen lige freepaqs servere. nogen der ved hvor man kan få nogle rigtig hurtige servere som ikke koster meget. Kan man flytte en PHP-nuke siden uden at skulle oprette db'en fra ny?

tak
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2002 - 19:23 #1
www.azero.dk klarer det for 69 kr/mdr

Du kan sagtens flytte det hele over i den nye database. Det er nemmest hvis du har PHPMyAdmin.
Avatar billede tning.dk Nybegynder
26. januar 2002 - 19:25 #2
JEg har PHPmyadmin, men skal jeg ind i db'en og oprette det nyt eller? 69 kr. er nogenlunde men er det med fri plads?
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2002 - 19:32 #3
Nej, det er med 50 MB. Kig på http://azero.dk/?/salg/prisliste

Du gør det at du laver et dump af din database, altså gemmer det hele i en fil på dit skrivebord. Denne kan du så knalde ind i PHPMyAdmin på din nye server og så gemmer den den der. Azero har PHPMyAdmin som standard.

Men for ikke at lave for megen reklame for Azero kan du da tjekke www.internetplads.dk og se om nogen kan gøre det billigere.
Avatar billede patrickbateman Nybegynder
27. januar 2002 - 01:01 #4
http://www.dht.dk er en oplagt mulighed.
Avatar billede avminarm Juniormester
28. januar 2002 - 10:55 #5
prøv http://www.cliche.dk

5,- pr måned + moms for 10 MB !
Avatar billede avminarm Juniormester
05. februar 2002 - 12:54 #6
hvad så !! - hvad finder du ud af ?
Avatar billede upsmann Nybegynder
06. december 2002 - 02:03 #7
Hej vender lige et spm ind over, da jeg kan se at din PHP-NUKE side den køre og er KANON flot :)

Jeg sidder og bøvler med bare at få det til at virke! og sidder selv på Azero.dk - så hvis du ligger der kunne det jo være du kunne give et lille hint til hvorfor at jeg ik kan få det til at virke :/

Jeg har smidt SQL databasen op og smidt filerne her :http://www.play-fair.dk/php/html/  <-- men der sker ikke en hat? stå bare og koger der!

HAr lige ledes prøvet : http://www.play-fair.dk/php/html/install.php
Der kommer følgende fejl: Warning: Failed opening 'd:\home\playfairdk\www\php\html\install.php' for inclusion (include_path='.;c:\php\pear') in Unknown on line 0

Men fatter ik hvad det er der gør det ?

Håber at der er hælp at hente :)

hmm måske jeg skal oprette et spm selv ;)

Mvh Henrik :)
Avatar billede soulmanden Nybegynder
19. december 2002 - 20:55 #8
jeg har et webhotel og kører med phpnuke - men kan ikke få det op at køre! Er her nogen som kan hjælpe mig. phpnuke er installeret på webhotel og sql mappen er kørt over på mysql admin. Jeg giver gerne godt med point - ellers finder vi ud af noget-  da det haster..... skriv til mig fyr32kbh@hotmail.com