Avatar billede olberd Nybegynder
05. maj 2000 - 13:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Du har et problem med lange strenge!!!

Jeg har lige fundet en lille bug:

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=10011

Du burde virkelig ligge et eller andet ind der tjekker efter om folk skriver en for lang sammenhængende tekststreng!!
Avatar billede stoffer Nybegynder
05. maj 2000 - 13:53 #1
Olbert ---> du burde da vide at en HTML tabel automatisk udvider sig til det længste ord. Jeg vil helle have sidescrol end at den laver nogle forced breaks, da det (måske) kan ødelægge sammenhængen i en kode.....
Avatar billede admin Novice
25. juli 2000 - 16:53 #2
jeg er enig med stoffer, men man kunne lave en \"bryd tekst\" knap.
Avatar billede olberd Nybegynder
26. august 2000 - 00:06 #3
Den eneste grund til at jeg startede emnet, var sådan set fordi jeg selv havde siddet og leget med at finde en metode til at undgå at browseren udvider tabellen, og så synes jeg lige jeg ville tjekke om det blev gjort på jeres side..

Det er selvfølgelig logisk at det ville være dumt på en side som jeres hvor der ofte skrives kode.. Min fejl!