Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2000 - 11:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

prioritering

når man kigger på spørgsmålene under de forskellige så prioriterer den efter hvornår spørgsmålet er blevet oprettet. Jeg synes det ville være smartere hvis den prioriterede efter update, altså hvornår der sidst var skrevet en kommentar til spørgsmålet.
Problemet med ubesvarede spørgsmål er tit at der kommer 10 spørgsmål inden, så men glemmer at gå videre til næste side.

Er jeg den eneste der har det sådan?
Avatar billede stoffer Nybegynder
05. maj 2000 - 13:45 #1
Jeg synes nu det er en dårlig idé - det mest logiske er da at sortere det i dato. Tilgengæld synes jeg at man skulle liste 25 spg. i stedet for 10.

Desuden fatter jeg ikke at alle kategorier ikke står med det samme på forsiden. Man er tvunget til at trykke "vis kategori", og det er der absolut ingen der gør!.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2002 - 23:59 #2
luk