Avatar billede hirayz Nybegynder
25. januar 2002 - 09:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Underligt ......

Er det kun hos mig at ekstperten nogengange ser sådan ud???
http://www.melanders.dk/exp.gif
Avatar billede moebius Nybegynder
25. januar 2002 - 09:30 #1
Nej, det gør den osse hos mig engang imellem!
Avatar billede _benne_ Nybegynder
25. januar 2002 - 09:32 #2
Også hos mig - nogle gange når jeg logger ind, hopper den direkte til konto-siden, og lige gyldig hvad jeg klikker på i menuen eller de andre brugere, så KAN jeg ikke komme væk fra kontosiden...
Avatar billede maniacdog Nybegynder
25. januar 2002 - 09:35 #3
Også hos mig,
har kun oplevet det når jeg klikket på et link i min mail så får jeg det vindue, håber admin's fixer det for det er ret irreterende...
Avatar billede moebius Nybegynder
25. januar 2002 - 09:35 #4
Der er faktisk mange fejl i version 3!

Nogle gange bliver jeg logget af, helt automatisk!
Jeg har sat den til at logge ind auto. men det er sgu ikke altid at det virker!

Og en mindre fejl. I point regnskab tæller den ikke bannerpoint!
Avatar billede hirayz Nybegynder
25. januar 2002 - 09:44 #5
ved mig talte den ikke banner point i den gamle ... og den logger også mig ud nogen gange også selvom jeg har sat den til automatisk
Avatar billede admin Novice
25. januar 2002 - 11:39 #6
Jeg er klar over problemet og har selv oplevet det. Jeg tror det er en bug i Php da jeg ikke har set noget om dette i vores eget bug system.
Avatar billede hirayz Nybegynder
26. januar 2002 - 13:31 #7
ok