Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
25. januar 2002 - 00:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjælp med videoklip :-)

Hejsa...jeg har downloadet et lille videoklip (DivX)...men når jeg afspiller det vender det på hovedet, er der nogen der ved hvordan jeg vender det, så jeg kan se det uden at vende skærmen på hovedet ??
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2002 - 00:11 #1
Lad mig gætte...Windows Media Player 8 på XP?
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2002 - 00:12 #2
Anyways...løsningen er at hente nyeste udgave (4.11) af DivX codec'et fra www.divx.com og installere det. Så skulle fejlen være rettet.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
25. januar 2002 - 00:15 #3
hehe...takker så virker det...
men det er lidt mærkeligt...jeg har set 50 andre DivX film, men de gør det ikk...

men anyway, tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2002 - 00:17 #4
Nej, men det må være en syg joke fra Microsofts side. Hehe.."nu vender vi sq lige billedet på hovedet for de der DivX freaks"

Det var så lidt :)