Avatar billede guldbrand Nybegynder
24. januar 2002 - 20:14 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Udskiftning af bundkort.

Hej

Jeg har lige fået byttet mit bundkort (hos forhandler - garantisag), og imorgen skal jeg så til at samle min pc igen, er der noget jeg i den forbindelse skal være opmærksom på, eller samler jeg den bare igen, og så kør' det hele igen ?

- Microstar K7T266 Pro (den samme som før)
- AMD Thunderbird 1400 MHz
- IBM HDD
- Win 2000

Håber på et hurtigt svar ;)

/Guldbrand
Avatar billede baltzer Nybegynder
24. januar 2002 - 20:22 #1
hvad var der galt med det?
Avatar billede k_s Nybegynder
24. januar 2002 - 20:22 #2
Det er der ikke, bage tag det stille og roligt.
Håber at det kommer til at virke
Avatar billede umbo Nybegynder
24. januar 2002 - 20:23 #3
En ting du skal passe på med er når du sætter køler på din CPU, den kan nemlig nemt knække og specielt når det er en AMD.
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. januar 2002 - 20:41 #4
En anden ting du bør være opmærksom på er den måde bundkortet bliver monteret i kabinettet, undgå så vidt muligt metalskruer og metalafstandsstykker i mellem kortet og kabinettet.
Du undgår at få startvanskeligheder hvis mobo er svæver rent elektrisk.
Avatar billede guldbrand Nybegynder
24. januar 2002 - 20:51 #5
Det der var galt var at der var gået 2 strømudgange til køler...

Hvis det "bare" er at montere den ligesom da jeg byggede den og så starte op, så er det jo bare lækkert ;) ...

Jeg takker mange gange (og tillader mig at dele pointene ligeligt ud)
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. januar 2002 - 20:55 #6
takker for pointene, skulle den kringle så kender du adressen hvor du altid får svar ;o) ---- Eksperten

www.fotx.net/retaxes